Tjen en Bea Schiweck

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
jeffreypieroelie
Berichten: 48
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 14:25

Tjen en Bea Schiweck

Bericht door jeffreypieroelie »

Deze foto’s met Tjen en Bea Schiweck zijn van ontzettend lang geleden, vastgelegd in Seroei op het eiland Japen. Als knulletje van 3 jaar leerde ik heer en mevrouw Schiweck kennen als onze buren in Seroei. Hij was werkzaam bij de PTT en hun woning was een soort van postagentschap. Mijn ouders raakten als vanzelfsprekend bevriend met Tjen (Eugene) en Bea (Beatrice) net zoals met de andere families in zo’n kleine gemeenschap. Ik bewaar fijne herineringen aan Tjen en Bea uit die tijd in Seroei o.a. het picknicken aan het strand Mariadei dat alleen per prauw en dan nog door een moerassig bos en over een kali te bereiken was. Ook koester ik de korte tijd dat we ze weer ontmoet hadden en hun een bezoek brachten in Eemnes in hun huis met de mooie goed verzorgde tuin. Deze en tevens mijn laatste ontmoeting met de heer Tjen Schiweck en mevrouw Bea Schiweck was in 1975 in Eemnes. Om weer persoonlijk contact met ze te krijgen en eventueel een bezoekje te brengen was ik eerst op internet naar ze op zoek gegaan, want ik wist hun adres in Eemnes niet meer. Wat ik helaas vond was hun laatste rustplaats in Eemnes, op Graftombe.nl: Nu vraag ik me af of anderen hun herinneringen aan deze 2 personen met mij willen delen, per mail ofzo. Voornaam: Eugene Achternaam: Schiweck Begraafplaats: Eemnes, provincie Utrecht Geboorte datum: 29-08-1927 Overlijdensdatum: 13-04-1997 Voornaam: Beatrice Achternaam: Schiweck-ten Cate Begraafplaats: Eemnes, provincie Utrecht Geboortedatum: 13-06-1929 Overlijdensdatum: 28-09-1993
Bijlagen
Maria Dei Seroei
Maria Dei Seroei
Seroei-Maria Dei. Tjen&Bea 1.jpg (87.46 KiB) 1806 keer bekeken
naar Maria Dei strand Seroei
naar Maria Dei strand Seroei
Seroei-Maria Dei. Tjen&Bea 2.jpg (86.57 KiB) 1806 keer bekeken
Plaats reactie