Dick Cres (Manokwari) op 14 juni 2012 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Dick Cres (Manokwari) op 14 juni 2012 overleden

Bericht door webmaster »

Via Puck Günthard ontving ik het bericht dat afgelopen donderdag Dick Cres op 86 jarige leeftijd is overleden na een pijnlijke ziekteperiode, Dick was voormalig kashouder in Sorong en Manokwari.. Gelegenheid tot afscheid nemen is voorafgaand aan de crematie op 21 juni a.s. van 13:15 tot 13:45 uur Locatie: Goedzee Dela Uitvaart Centrum Viaductweg 89 Rhoon Corr. adres: Grace Cres Valkenburgsingel 112 3077 TD Rotterdam
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Guuslapre
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 feb 2011, 23:37

Re: Dick Cres (Manokwari) op 14 juni 2012 overleden

Bericht door Guuslapre »

De naam van mijn oom is niet correct. Het moet zijn Dick Cress. Met een C en niet met een K. Guus lapre
jeffreypieroelie
Berichten: 48
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 14:25

Re: Dick Cres (Manokwari) op 14 juni 2012 overleden

Bericht door jeffreypieroelie »

Heer Dick Cress had ik enkele malen bezocht in Wageningen toen hij daar verbleef in het voormalige Dennenrust. De nieuwe verpleegwoning is nu Rumah Kita te Wageningen. Heer Dick Cress woonde er o.a. met mijn oud tante Jean Sem en bij ‘n bezoek aan die tante kwamen we te weten dat heer Cress er ook verbleef. Hij vertelde me e.e.a. over z'n verblijf op NNG. Wij kenden heer Cress van Seroei een dorp op het eiland Japen in de Geelvinkbaai. Daar in Seroei was hij kashouder van Hoofd van Plaatselijk Bestuur (HPB) de heer Mr. Eibrink Jansen. Zoals heer Dick Cress me vertelde is Richard Cress schrijver van ’t boek “Petjoh” zijn broer.
Plaats reactie