Gezocht Jim Raat en Jacky Knuysting

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
petmalai
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 04 mei 2012, 08:43

Gezocht Jim Raat en Jacky Knuysting

Bericht door petmalai »

Wij zouden graag in contact willen komen met Jim Raat en Jacky Knuysting. Wij hebben tot 1962 in Hollandia gewoond en mijn vader heeft gewerkt als bewaarder bij de gevangenis. Ook zijn wij verre familieleden van Jacky. Jim heeft tegenover ons gewoond. Het zou schitterend zijn als dit mogelijk is. Mijn email adres is PetMalai@hotmail.com Ik ben de jongste van de jongens Malaihollo. Mijn broer Junus is net overleden aan een hartstilstand.
didsbiak
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 05 sep 2011, 18:01

Re: Gezocht Jim Raat en Jacky Knuysting

Bericht door didsbiak »

hallo, wanneer u op deze site in het "zoeken" veld zoekt op Raat of Knuijsting, komt u vanzelf terecht bij alle verhalen en mail verkeer die betrekking hebben op deze 2 heren. Ik meen zelf dat Dhr. John Bruininga die de verhalen vertelt u meer kan vertellen. met vriendelijke groet, Dany Rahakbau
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Gezocht Jim Raat en Jacky Knuysting

Bericht door webmaster »

Als je op deze namen op het prikbord zoekt zul je vinden dat Jim Raat op 31 maart 2010 is overleden. Jacky zien we regelmatig op reünies verschijnen, dus contact maken lijkt me niet zo moeilijk. Peter heeft inmiddels al contact gelegd via email met Jacky, dus alles geregeld. mvrgr. webmaster Chris
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gesloten