Jan (Gerrit) Dijkstra

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
Kruimel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 17:28

Jan (Gerrit) Dijkstra

Bericht door Kruimel »

Ik ben Rene Dijkstra en ben op zoek naar mijn vader Jan Dijkstra. Ik ben geboren in Merauke op 27 oktober 1955. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog een baby was maar ik zou graag weten hoe het met hem is en eventueel kennis met hem willen maken. Ik woon in Lisse.
joy
Berichten: 8
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 23:16

Re: Jan (Gerrit) Dijkstra

Bericht door joy »

Hallo René, Misschien is het handig als je de leeftijd van je vader vermeldt. Heeft hij altijd in Merauke gezeten of is hij ook elders op NNG geweest? Weet je misschien waar hij gewerkt heeft? Ik ben op andere sites weleens een Dijkstra tegengekomen en wie weet of hij misschien ook niet een zoon is van je vader, vandaar de vragen hierboven. Succes met je zoektocht. Hartelijke groet, Joy
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Jan (Gerrit) Dijkstra

Bericht door webmaster »

René stuurde me de volgende aanvullende informatie: Jan Dijkstra is op 11.02.1953 getrouwd met mijn moeder Margaretha Lucia Bons. Hij was toen 25 jaar oud en werkte volgens de trouwakte als daggelder bij het boswezen. Op 18.02.1959 zijn mijn ouders gescheiden maar waren al eerder uit elkaar. Ik ben geboren op 27.10.1955 in Merauke en later met mijn moeder verhuisd naar Sorong. Volgens informatie die wij van kennissen hebben zou Jan Dijkstra opgegroeid zijn bij Pa van der Steur. Ik zou het leuk vinden om hem een keer te ontmoeten. Misschien kunt u hem vragen of hij dat ook wil en dan eventueel zijn adres aan mij doorgeven. Vriendelijke groet, Rene Dijkstra
joy
Berichten: 8
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 23:16

Re: Jan (Gerrit) Dijkstra

Bericht door joy »

Hallo René, Ik zal je de webside doorgeven waar ik meer Dijkstra's gezien heb en ook een reactie van iemand die verwees naar een familie Dijkstra in Heerenveen. Kijk eens op: http://nietthuis.ning.com Succes met je zoektocht. Hartelijke groet, Joy
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Jan (Gerrit) Dijkstra

Bericht door webmaster »

René het is intussen vrijwel zeker dat de Jan Dijkstra die ik ken, degene is die je zoekt. Ik heb door ziekte nog geen kontakt met hem kunnen leggen. Ik heb wel zijn adres maar heb geen telefoonnummer, dus ik moet dat even langs een omweg regelen. Maar zodra ik weer beter ben zal ik er achter aan gaan. webmaster
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Jan (Gerrit) Dijkstra

Bericht door webmaster »

Inmiddels is inderdaad het lijntje naar Jan Dijkstra gelegd.
Gesloten