Informatie gevraagd over Koos van der Hoeven

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Informatie gevraagd over Koos van der Hoeven

Bericht door webmaster »

van der Hoeven. Jacobus Th. matr. 3 hulpvliegtuigm. Monster 30-05-1936
Als gevolg van een (dienst)ongeval om het leven gekomen.
Begraven Kampung Manswan, Biak Numfor, Vak MLD-NOI 40.
Vermeld op de MLD gedenkplaat op het Nederlandse ereveld Kembang Kuning te Surabaya.

Geachte heer van der Klauw , jarenlang lees ik al uw verslagen over West Papua , en de ervaringen van voormalige bewoners , en daarnaast de belevenissen van de militairen over een lange periode van jaren . Hun verhalen de verbondenheid met het land de wetenswaardigheden over wat er bloeit en groeit , de heimwee zoekers (niets ten nadelen over hen) de oprechtheid om in contact te blijven met de Papua's Chapeau daarvoor .
Zelf ben ik daar nooit geweest maar ! had wel een oudere broer Koos van der Hoeven en die is nooit meer thuisgekomen , begraven in het West-Papua's land. Het wonderlijke verhaal is dat hij nooit herbegraven is geworden en daardoor als eeuwig vermist staat geboekstaafd, mijn vraag en bede is wie heeft mijn broer gekend en is in bezit van foto's over hem en wil wat over Koos vertellen ,hij was mijn lievelings broer had dit jaar 85 kunnen worden , met een familie die van hem hield , met een vrouw,kinderen, kleinkinderen , maar het leven is helaas niet te dirigeren en nogmaals bovenstaand verzoek .

Groet met de meeste Hoogachting Jan van der Hoeven
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie