Boswezen

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
NW Guinea
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 26 mei 2008, 22:11

Boswezen

Bericht door NW Guinea »

Wie heeft er bij het Boswezen gewerkt en was een collega van mijn vader, dhr. W.E.F. Siebenhaar?
pvl
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 12:10

Re: Boswezen

Bericht door pvl »

Ik was te jong om bij het boswezen gewerkt te kunnen hebben. Mijn vader, Carlos van Lawick, heeft er wel een tijd gewerkt, Manokwari, Merauke en Hollandia en ook heb ik zijn baas gekend (De Heer Ziek (misschien met CK aan het eind) en collega van Dissel. Deze mensen zijn helaas niet meer onder ons wel ken ik mensen hier in West Australie (Jules en Rie Blitz) die nog vrij veel over de Hollandia periode weten. De naam Siebenhaar komt me ook bekend voor maar helaas is dat ook alles. Mocht ik verder kunnen helpen laat het me weten. Paul van Lawick
Sinbad51
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 05 sep 2008, 11:41

Re: Boswezen

Bericht door Sinbad51 »

Mijn vader, Fok Hageman werkte bij het Boswezen op Biak. Heb nog wat foto's uit die tijd. De naam Siebenhaar zegt mij niks. Groet, Piet Hageman
Ted Damen
Berichten: 1
Lid geworden op: do 18 mar 2010, 07:40

Re: Boswezen

Bericht door Ted Damen »

Geachte Paul Lawick Ik ben Ted Damen en had 3 jaar bij 't Boswezen gewerkt in Hollandia Haven .bij de houtzagerij.('51-'54)Ik ben op zoek naar een zekere colega, Maut Rosendaal Diesel monteur bij 't Boswezen .Misschien kunt U of Uw connecties een lichtje doen branden voor mij. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.Mijn e-mail adres is Pahkromo@gmail.com Ted Damen
Plaats reactie