Gezocht: Garson of Gerson Gaighiere o.i.d. Nieuwegein

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Gezocht: Garson of Gerson Gaighiere o.i.d. Nieuwegein

Bericht door webmaster »

Wij zij op zoek naar oud collega. hij zat bij de regering in ballingschap.( ongeveer 1980) Zijn naam is Garson of Gerson Gaighiere o.i.d. woonde in Nieuwegein. Weet u waar ik het best kan zoeken?? Vooralsnog is hij niet gevonden ondanks zoeken van 5 collega's Vriendelijke groet Nico Olij
joy
Berichten: 8
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 23:16

Re: Gezocht: Garson of Gerson Gaighiere o.i.d. Nieuwegein

Bericht door joy »

Hallo Nico Olij, Werd Gerson Kaigere vroeger Moesa genoemd? Hij is op de Hollandia Scholen Reünie geweest en is op een van de foto's te zien. Als u via de webmaster uw emailadres geeft, kan ik vragen of hij contact met u opneemt. Vriendelijke groet, Joy.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Gezocht: Garson of Gerson Gaighiere o.i.d. Nieuwegein

Bericht door webmaster »

Nou dat is snel opgelost. Op dit onderwerp in de nieuwsbrief heb ik vele reacties gekregen. Ik kreeg al snel n.a.v. de nieuwsbrief een reactie van Marco Ottink. Hij wist te melden dat Gerson tegenwoordig in Leiden woont en stuurde een telefoonnummer mee. Daarna kwamen er nog diverse andere reacties inclusief adres en telefoonnummer. Bedankt aan allen die de moeite genomen hebben om in hun gedachten te graven. Hiermee sluit ik dit item. Maar er staan nog vele andere open. Groetjes webmaster
Gesloten