UNTEA 1962-1963

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Bapak Tua
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 27 feb 2009, 15:46

UNTEA 1962-1963

Bericht door Bapak Tua »

Beste mensen, Mijn naam is Ruud Jansen en ik was als KLU-militair 1962 op Biak gestationeerd. Na de wapenstilstand verschenen namens de VN de eerste (UNTEA) Pakistaanse, Amerikaanse en Canadese militairen. De Canadezen brachten met twee Hercules vliegtuigen twee (gedemonteerde) Otter watervliegtuigen. Namens deze Canadese Tansport Unit doe ik u het verzoek om, indien u beschikt over foto's, gegevens en/of misschien persoonlijke ervaringen, met mij kontakt op te nemen. Zij willen dan deze foto's etc met bronvermelding op hun website zetten. Ook foto's e.d. van de Amerikaanse en Pakistaanse deelname aan deze UNTEA operatie zou ik voor plaatsing op mijn UNTEA pagina van mijn website ontvangen. Op mijn website onder het onderwerp UNTEA kunt u een aantal door mij zelf gemaakte foto's bekijken. Voor de rest kunt u op mijn website http://www.jendela.nl veel foto's etc van mijn verblijf aldaar bekijken. Alvast vriendelijk bedankt. Ruud Jansen. KLU B & E Squadron Biak !962
Plaats reactie