Nieuw Boek over (o.a.) Manokwari van Lex Bal

Herinneringen aan Manokwari en de Vogelkop
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Nieuw Boek over (o.a.) Manokwari van Lex Bal

Bericht door webmaster »

Binnenkort breng ik een boek uit over mijn leven (o.a.) in Manokwari. Op mijn website staat alvast een voorproefje van mijn boek: http://www.startpaginanu.nl/Boek%20INFO.html De prijs van het boek kan ik nog niet bepalen, omdat het afhankelijk is van het aantal boeken dat gedrukt gaat worden. Daarom wil ik u vragen indien u interesse hebt voor de afname van één of meerdere exemplaren van mijn boek, dit te mailen naar: lexbal.nngboek@startpaginanu.nl Uw belangstelling zal ik enkel gebruiken als peiling voor het aantal te drukken exemplaren en is vanzelfsprekend geheel vrijblijvend. Het verplicht u niet tot afname. Wel zal ik bij de verkoop voorrang geven aan hen die zich reeds als belangstellende hebben opgegeven. Zodra ik een indruk heb van de prijs, dan zal ik dat zo snel mogelijk laten weten. Hoe groter de oplage (lees belangstelling), hoe lager de prijs zal zijn. Intussen zal ik in de komende tijd op deze site wat stukjes uit het boek 'verklappen', waardoor jullie vast een blikje kunnen werpen op mijn verhaal. Vriendelijke groet, Lex Bal
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Nieuw Boek over (o.a.) Manokwari van Lex Bal

Bericht door webmaster »

Ik ontving van Lex de volgende mededeling: Even het volgende: Op 12 juni kom ik volgens planning op de Vogelkop reünie in Lisse om o.a. mijn boek te presenteren. Om niemand teleur te stellen, en om te voorkomen dat belangstellenden straks zonder een boek naar huis gaan verzoek ik mij even per e-mail door te geven wie er voor hoeveel boeken belangstelling heeft. Voor hen zal ik de boeken reserveren. Niet besteld, helaas geen garantie op een boek tijdens de Vogelkopreünie. Dit wil ik weten omdat ik vooraf natuurlijk bij de drukker moet bestellen. Gelieve dit het liefst nog voor 16 mei door te mailen. NB: Ik ben met vakantie van 27 mei t/m 10 juni 2010. En op 12 juni is de Vogelkopreünie, dus na 16 mei kan ik niets meer regelen. Voor de eerste druk heb ik nog een kleine voorraad à € 23,50 per boek (excl.verz.kosten). Zie: www.startpaginanu.nl E-mail: lexbal.nngboek@startpaginaNu.nl Vriendelijke groeten, Alex Bal
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Nieuw Boek over (o.a.) Manokwari van Lex Bal

Bericht door webmaster »

Je bestelling kan nu definitief worden gemaakt: Geef de volgende gegevens duidelijk aan: - het aantal boeken - het bezorgadres (uitsluitend privé –adres). - Indien je een gesigneerd of van speciale tekst voorziene boek wilt ontvangen, gelieve dit duidelijk aan te geven! Indien er niets is aangegeven, wordt het boek ongesigneerd verstuurd! De prijs per boek is: € 25,00 excl. verzendkosten. Heb jij je voor de pre-sale al voor 31 maart als belangstellende opgegeven, dan betaal je de pre-sale prijs van : € 23,50 per boek excl verzendkosten Verzendkosten in Nederland voor : 1 boek in 1 enveloppe = € 2,64 2 boeken in 1 enveloppe = € 2,64 3 boeken in 2 enveloppen = € 5,28 Het totaalbedrag van je bestelling gelieve over te maken naar: Reknr. 59 72 55 792 t.n.v. : A.U.O. BAL Lelystad Na ontvangst van het bedrag word je bestelling verzonden. Dank alvast voor je bestelling. Met vriendelijke groet, Alex Bal Bekijk altijd even de informatie/ het nieuws op de website: www.startpaginanu.nl
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Nieuw Boek over (o.a.) Manokwari van Lex Bal

Bericht door webmaster »

Tjonge wat een heerlijk boek. Een flink boek met 370 pagina's. Hemelvaartsdag dacht ik er laat ik er maar vast eens een hoofdstuk van lezen..... Het was dat er tussendoor nog wat anderen noden en verplichtingen waren, maar anders had ik het niet meer uit mijn handen gelegd. Een heerlijk herkenbaar verhaal. De beschrijving van de moeilijke kolonistenleven in het na-oorlogse Manokwari. En iedereen die er op zijn eigen manier en met zijn eigen talenten iets van probeert te maken. Het gezinsleven, de buren en de Manokwariaanse gemeenschap. Al die Manokwarianen die de revue passeren. Je ziet ze allemaal weer voor je. Ikzelf ken het natuurlijk vooral uit de verhalen van Ruud Bauwens, en met dit boek vielen veel stukjes op hun plaats. Goed dat dit boek geschreven is door Lex, want hiermee is een belangrijk stuk historie over leven in Nederlands Nieuw Guinea voor het nageslacht vastgelegd. Gelukkig niet een beschrijvend geschiedenisboek van een historicus die het vanuit een afstand bekijkt op basis van literatuuronderzoek, maar een boek van binnenuit, geschreven door iemand die "met zijn voeten in de klei stond". Dus ..... kopen dat boek! webmaster
Plaats reactie