Fam.Pietersz

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
deroyvanzuydewijn
Berichten: 3
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 05:00

Fam.Pietersz

Bericht door deroyvanzuydewijn »

Gelezen de naam Pietersz rijst bij mij de vraag op of genoemde fam.Pietersz de zelfde is die in Biak heeft gewoond a.d. Boeroekoe airstrip in het laatste consetwoning in de rij waar de fam. Abbink(hoofd PTT-telegraaf waar ook het oude Meteo-station is gevestigd) Mijn vraag is of het de fam.Pietersz is met als oudste Ria en nog twee meisjes , ene Maddy is dacht ik de jongste van de drie. Hoe het middelste ? heette weet ik niet meet. Ik meen dat Ria toendertijd getrouwd is met ene Piekhaar . Zeker weten doe ik het niet meer.Gaarg uw reactie, alvast bedankt Mijn E-mail :max.deroyvanzuydewijn@versatel.nl
ruudnagel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 19 mei 2008, 09:41

Re: Fam.Pietersz

Bericht door ruudnagel »

De familie Pietersz die ik bedoelde woonde niet in Biak. Ze kwamen uit Bandung, verbleven van 1950 tot 1956 in Manokwari, en woonden later in Den Haag. Het betrof Johan, Marie en hun dochters (destijds rond de twintig) Blanca, Greta en Sonja. Ze woonden in Manokwari aan de Fanindiweg.
max de Roy van zuyd.
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 17:01

Re: Fam.Pietersen

Bericht door max de Roy van zuyd. »

Sorry dat ik de achternaam niet meer goed weet. Ik zocht Ria Pietersen . Dit is/was haar meisjesnaam. Zij is/was getrouwd met een Piekhaar evens uit Biak. Deze Piekaar heeft/hsd een broer die bij de METEO, samen met a.o.Spangenberg(overleden) en De Jong Gunthard e.a. en ik.
Plaats reactie