gezocht: Max KLeur, IFAR 1950

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

gezocht: Max KLeur, IFAR 1950

Bericht door webmaster »

I lost contact with Max KLeur -last known police academy Kota Radja, New Guinea 1950. Friendship "genie-jongens"-Kota Ifar-camp gen.de Quant. Would appreciate your help if any. Thanks Fritz Cordesius
deroyvanzuydewijn
Berichten: 3
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 05:00

Re: gezocht: Max KLeur, IFAR 1950

Bericht door deroyvanzuydewijn »

Max Kleur heb ik voor het laatst in 1967 gesproken. Hij werkte toen evenals ondergetekende bij het Korps Rijkspolitie als administratief medewerker op de groep Sassenheim, zoals zovele van ons ex politie jongens uit N.G. Zelf werkte ik op de groep R.P. te Noordwijkerhout. Niet zover van elkaar dus. Ik weet dat hij toen getrouwd was en twee kinderen heeft. Zelf bent ik toen verhuisd naar Arnhem om bij de prov.Gelderland te werken. Sinds dien hebben wij elkaar niet meer gezien. Hij heeft inderdaad samen met mij en o.a.Ruud Couwenberg, Foebel, Opatje , Tehoepoering , de la Croix, Zapletal en nog een paar anderen de kader opleiding in Base G Hollandia in 1955-56 gevolgd en allen zijn ook geslaagd. Hopend hiermee een beetje te helpen met de zoektocht en verder succes toegewenst.
Plaats reactie