NNG 2007

Heb je een reis naar NNG gemaakt en wil je je ervaringen met anderen delen, dan is dit de plaats waar je terecht kunt.
Plaats reactie
Rob Schulze
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 07:28

NNG 2007

Bericht door Rob Schulze »

Van: Rob Schulze Date: 23 mei 2007 Time: 20:37:05 Hai Chris Ik hoop dat je dit album zo kan plaatsen. Het zijn een paar foto's Jayapura/Timika anno 2007 van mijn reis, waar ik het met je over heb gehad: http://www.west-papua.nl/_cusudi/00000042.htm Groet Rob
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: NNG 2007

Bericht door webmaster »

Rob heel erg bedankt. Ik denk dat je met deze bijdrage heel veel mensen een plezier doet. De foto's zijn verpakt in een diapresentatie. webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: NNG 2007

Bericht door Humphrey »

Van: Humphrey Trouerbach Date: 24 mei 2007 Time: 18:32:09 Beste Rob, Hartelijk dank voor jouw reisreportage in fotovorm. Geweldig. Bijzonder vond ik de foto's die je van de oude HBS, nu SMU Gabungan geheten, gemaakt hebt. Zoals je zelf ziet is de school hard aan renovatie toe. Daartoe zetten wij ons hier in Nederland als werkgroep SMUGabungan (zie ook op deze site) hard voor in. Ik hoop, dat jouw reportage een impuls onder alle ex-NNG érs en lezers van de west-papuasite zal geven om de werkgroep in alle opzichten te ondersteunen. In juni gaat een van de leden (Addie Wils) van de werkgroep naar Jayapura en zal uiteraard een bezoek aan de HBS brengen en gesprekken voeren. m.vr.gr. Humphrey Trouerbach (ook namens de werkgroep SMUGabungan)
Joyce SJ
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 07:49

Re: NNG 2007

Bericht door Joyce SJ »

Van: Joyce SJ Date: 28 mei 2007 Time: 10:01:19 Altijd weer heerlijk om af en toe relaxed te surfen naar het "wel en wee van oud en nieuw Nieuwguinee"! Hoewel mijn herinnering vrij beperkt is (huis/tuin/strand en school), en ik persoonlijk nooit meer in de gelegenheid ben geweest terug te gaan, gaf het bekijken van deze mooie "documentaire" toch weer iets terug van het thuisgevoel. Heel mooi,subtiel,emotioneel en professioneel gebracht. Mijn complimenten!! Joyce SJ
Plaats reactie