Aan Zijne Excellentie heer Bernard Th. W. Kaisiëpo
President in ballingschap van Papoea West-Guinea.
Excellentie, geachte heer,
Ondergetekende heeft de eer Uwer Excellentie hierbij, met gevoelens van bijzondere hoogachting, uit te nodigen tot het bijwonen van een plechtige en bijzondere officiële handeling, welke zal plaatsvinden op
woensdag 2 september 2026 om 15.30 uur
aan het adres:
Verlengdeweg naar Veere 1
4341 PK Arnemuiden
Nederland
Bij deze gelegenheid zal het naambord van het aldaar gelegen huis op plechtige wijze worden onthuld, waarbij aan het huis officieel de naam zal worden verbonden:
DE MORGENSTER
Het is mij een bijzondere eer en een grote persoonlijke vreugde dat Uwer Excellentie zich bereid heeft verklaard om het naambord “DE MORGENSTER” persoonlijk en officieel te onthullen.
Ik ben U daarvoor zeer erkentelijk en voel mij bijzonder vereerd dat u juist U deze officiële handeling op zich wil nemen. Uw bereidheid om deze onthulling te verrichten, geeft aan deze gelegenheid voor mij een bijzondere betekenis en een waardigheid die ik ten zeerste waardeer.
Het moment waarop U het naambord officieel zal onthullen, zal daarmee het plechtige karakter van deze bijeenkomst onderstrepen en een blijvende herinnering vormen aan deze bijzondere dag.
Na afloop van de officiële onthulling zal gelegenheid bestaan om in een meer informele sfeer gezamenlijk koffie, thee of een frisdrank te gebruiken. Dit aansluitende samenzijn biedt tevens gelegenheid tot een persoonlijke ontmoeting en een gedachtewisseling in een ontspannen sfeer.
Ondergetekende spreekt de oprechte en eerbiedige hoop uit U op 2 september 2026 te Arnemuiden persoonlijk te mogen begroeten en samen met U getuige te mogen zijn van de officiële onthulling van de naam:
DE MORGENSTER
Ik zie met gevoelens van grote waardering en bijzondere verwachting uit naar Uw aanwezigheid en naar dit plechtige moment.
Gelieve, Excellentie, de verzekering te aanvaarden van mijn gevoelens van de meeste hoogachting en bijzondere eerbied.
Arnemuiden, 9 augustus 2026
Hoogachtend,
Jack van Bruggen
Verlengdeweg naar Veere 1 4341 PK Arnemuiden
jackvanbruggen@gmail.com tel 0639282390
- webmaster
- Beheerder
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
- webmaster
- Beheerder
Re: woensdag 2 september 2026 om 15.30 uur
From: Jack Van Bruggen <jackvanbruggen@gmail.com>
Sent: Monday, August 10, 2026 3:19 PM
To: kobe_oser@hotmail.com <kobe_oser@hotmail.com>
Subject: Extra informatie.
Hartelijk bedankt voor het mooie gesprek vandaag en de bevestiging.
Bij deze stuur ik wat info foto's over de tijd dat wij in Manokwari woonden en nog wat foto's van mijn vader als militair en later als hoofd communicatie van de Koninklijke Maatschappelijke de Schelde te Vlissingen tijdens Koninklijke bezoeken.
Met vriendelijke groeten,
Sent: Monday, August 10, 2026 3:19 PM
To: kobe_oser@hotmail.com <kobe_oser@hotmail.com>
Subject: Extra informatie.
Hartelijk bedankt voor het mooie gesprek vandaag en de bevestiging.
Bij deze stuur ik wat info foto's over de tijd dat wij in Manokwari woonden en nog wat foto's van mijn vader als militair en later als hoofd communicatie van de Koninklijke Maatschappelijke de Schelde te Vlissingen tijdens Koninklijke bezoeken.
Met vriendelijke groeten,
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.