Goedemiddag allemaal, leuk om hier te zijn. Mijn naam is Donald Streumer, 57 jaar, en ga
de komende weken in de voetsporen van wijlen mijn vader treden.
Mijn vader, Johannes Nicolaas Streumer, geboren 9 aug 1941, was in 1960 en 1961 op Biak.
Een paar maten van hem waren destijds Tom Groenendal, Paultje ???(geen achternaam) ,Peter Klinkhamer Allen Landmacht.
Hij deed daar het onderhoud (of wat daarvoor door ging volgens hem) van de accu's van de voertuigen. Hij was
gewoon soldaat bij de Landmacht.
Mijn vraag is nu: waar zat de onderhoudsplaats/kazerne/kamp van de Landmacht in 1960 PRECIES?
Zeer waarschijnlijk is daar niets van over, maar men kan wellicht begrijpen dat het mij enorm zou helpen als
iemand mij wat richtingen/directions zou kunnen geven. Ik land op Biak zelf, en ga sowieso het eiland rond. Van BiakStad tot
KLM hotel etc. Elke info en de daarmee gepaarde moeite zou ik bijzonder waarderen. Ik ben zeer benieuwd of op dit bericht überhaupt
gereageerd wordt. Het is sowieso fantastisch dat dit forum er is. Hartelijke groet, Donald Streumer
waar kan mijn vader precies geweest zijn op Biak??
-
Donald
-
jantinus
Re: waar kan mijn vader precies geweest zijn op Biak??
Hallo, je mag bericht sturen, vanaf 2005 jaarlijks op Biak geweest, misschien kan ik jou helpen.
Met vriendelijke groeten,
Jantinus Weggemans
jantinus.weggemans@gmail.com
Met vriendelijke groeten,
Jantinus Weggemans
jantinus.weggemans@gmail.com