Ernst Wiersma (Manokwari) op 26 augustus 2013 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Ernst Wiersma (Manokwari) op 26 augustus 2013 overleden

Bericht door webmaster »

Op 21 september 2013 ontving ik het volgende droevige bericht:

Beste Chris,

Met diepe droefheid moet ik je melden dat mijn man, Ernst Wiersma op 26 augustus is overleden. Wij zijn samen weleens naar een bijeenkomst geweest in Lisse en hij (en ik) vond dat altijd erg fijn. Ik zie mij zelf niet uit Brussel komen naar zoiets en ik heb zelf ook nooit in die regio gewoond. Daarom vraag ik je om het toezenden van de nieuwsbrieven stop te zetten. Het is spijtig dat het zo moet gaan, maar ik heb helaas geen postadres van je want dan had ik ook een rouwbrief, zoals men dat in België noemt, naar jou gestuurd.

Met hartelijke groet,
Anna Maria Brunnekreeft
Vogelkopreunie Lisse 2010<br />Aana Maria Brunnekreeft, haar man Ernst Wiersma, Eline Wiersma
Vogelkopreunie Lisse 2010
Aana Maria Brunnekreeft, haar man Ernst Wiersma, Eline Wiersma
VoLi-2010-1759EW-0933.jpg (123.4 KiB) 2010 keer bekeken
Vogelkopreunie Lisse 2010<br />In het midden Ernst Wiersma met links zijn vrouw en rechts zus Eline Wiersma met haar man
Vogelkopreunie Lisse 2010
In het midden Ernst Wiersma met links zijn vrouw en rechts zus Eline Wiersma met haar man
VoLi-2010-1948RK-0045-0033.JPG (128.81 KiB) 2010 keer bekeken
Vogelkopreunie Lisse.2012 Anne Marie, Ernst-Jan en Nynke Wiersma<br />De familie Wiersma kwam helemaal uit Brussel naar de reünie. <br />Ernst:  Het was voor Anna Maria en ik de tweede keer dat we bij deze Vogelkop-reünie waren, maar deze keer was ook mijn dochter Nynke uit Haarlem meegekomen. Evenals de vorige keer vonden we de sfeer absoluut geweldig, het eten erg lekker, en ook de muziek was fantastisch!! Graag tot volgend jaar!<br />----- Helaas dat heeft niet meer zo mogen zijn.
Vogelkopreunie Lisse.2012 Anne Marie, Ernst-Jan en Nynke Wiersma
De familie Wiersma kwam helemaal uit Brussel naar de reünie.
Ernst: Het was voor Anna Maria en ik de tweede keer dat we bij deze Vogelkop-reünie waren, maar deze keer was ook mijn dochter Nynke uit Haarlem meegekomen. Evenals de vorige keer vonden we de sfeer absoluut geweldig, het eten erg lekker, en ook de muziek was fantastisch!! Graag tot volgend jaar!
----- Helaas dat heeft niet meer zo mogen zijn.
VoLi-2012-1825-2158.jpg (112.69 KiB) 2010 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie