resident JW van Eek

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
karelvaneek
Berichten: 2
Lid geworden op: za 07 mar 2009, 15:18

resident JW van Eek

Bericht door karelvaneek »

Beste mensen, Ik wilde jullie laten weten dat mijn vader, JW van Eek, is opgenomen in een verpleeghuis in Leiden. Zijn gezondheidstoestand laat veel te wensen over en de vooruitzichten zijn niet erg rooskleurig. Hij is van een uiterst actieve en gedreven man een hulpbehoevende en passieve man geworden. Voor ons triest om te moeten aanzien. Als Nieuw Guinea ter sprake komt reageert hij hier heel duidelijk op en de keren dat hij in staat is te praten laat hij weten dat van zijn leven de periode in Nieuw Guinea zijn leven zin heeft gegeven. Naast resident te Fakfak is hij HPB in Biak geweest. Ik hou jullie op de hoogte. Met vriendelijke groet, Karel van Eek
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1756
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: resident JW van Eek

Bericht door webmaster »

Karel, sterkte toegewenst. Het is heel moeilijk om te zien hoe een geliefde aftakelt. Voor sommigen gaat dat heel snel, voor anderen is het een sluipend en slopend proces. Ik wens jullie alle goeds toe en hoop dat je vader in elk geval niet veel hoeft te lijden. webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie