Verdwenen achtergelaten vastgoed e.d.

Iets te melden over de vrijheidsstrijd, de OPM, Act of Free Choice, enzovoorts. Plaats je bijdrage hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Verdwenen achtergelaten vastgoed e.d.

Bericht door webmaster »

10 jaar was ik toen de hel losbrak in Sentani. Dank zij de Australische regering konden de Nederlandse Militairen daar geen basis maken. Ik wist toen ook niet dat de russen de Indonesische regering hielp en ook niet dat de US de papua's hielp. Dat alle vastgoed ,huizen en alles wat daar mee te maken had, kwekerijen scholen Dorpen etc. met zin door de indonesiers werden vernietigd kwam ik net achter. Vandaar dat ik niets kon vinden van ons oude huis, missiepost, school en nog meer op Google Earth. Ik ben nu 58 en wilde ooit weer eens terug gaan om ons oude huis, school etc. op te zoeken. Nu ik dit weet heeft het eigenlijk geen zin meer. Waarom de wereld niets tegen het systematisch uitmoorden van de Papuas's doen zal ik nooit begrijpen. Wordt het bewust achtergehouden ? De US schijnt de oorspronkelijke bevolking te helpen, Papua's kom allen in opstand en vermoord iedere Indonesier die een uniform draagt. Of het helpt ? De nederlandse regering is van plan om tanks te verkopen aan Indonesia kunnen ze weer gebruikt worden om nog meer papua's te vermoorden, echte helden die Ploppers. R. Casteelen
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie