Bericht Markus Haluk 19 december 2018

Iets te melden over de vrijheidsstrijd, de OPM, Act of Free Choice, enzovoorts. Plaats je bijdrage hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Bericht Markus Haluk 19 december 2018

Bericht door webmaster »

On Wednesday, 19 December 2018, 07:46:47 GMT+7, Markus Haluk Haluk <hmarkushaluk@yahoo.com> wrote:
Waa..waa..waaa..waaa ...

Godzijdank voor jou

Vanuit Nederland (Jayapura), West Papua, spreek ik mijn dank uit voor alle materialen en materialen die ik tot nu toe heb ontvangen. Alles wat je verzendt en doet, is heel opbeurend voor ons in West-Papoea.

Ter informatie dat vandaag in West-Papoea en Indonesië een vreedzame demonstratie wordt gehouden ter herdenking van het begin van het annexatiebesluit van Soekarno van 19 december 1961 door president Soekarno, die we kennen onder de namen van drie commando's, de Nederlandse marionettenstaat verstrooien, het Indonesische volk mobiliseren en gooi de rode en witte vlag in Indonesië.

De laatste tijd in de leiding van president Joko Widodo werden 7.000 West Papoea's gearresteerd, veel mensen werden gearresteerd, neergeschoten. Kortom, de situatie wordt steeds onzekerder.
In het midden van een dergelijke situatie, hebben de mensen van West-Papoea zich verenigd door de Verenigde Bevrijding voor West-Papoea (ULMWP), blijft de steun voor het recht op zelfbeschikking voor West-Papoea uit de Melanesische en Pacifische landen toenemen. Ikzelf werd aangesteld als uitvoerend directeur van ULMWP in West-Papoea.

Markus Haluk
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie