Roland Beerhorst eind 2015 naar West-Papua

Heb je een reis naar NNG gemaakt en wil je je ervaringen met anderen delen, dan is dit de plaats waar je terecht kunt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Roland Beerhorst eind 2015 naar West-Papua

Bericht door webmaster »

Ik ontving het volgende bericht van Roland Beerhorst:
Dag Chris, merci voor de info.

Ik zag ook het artikeltje over reizen naar West-Papua​.
Tegen eind van dit jaar (24-11 t/m ong. 11-01) is dit een 3-weeks onderdeel van mijn reis naar Indonesië en doe dit stukje déjà-vu's vanuit Bali in gezelschap van het echtpaar Pang (Jozef en Ruth).
Hierbij staan de plaatsen Jayapura, Biak, Manokwari en Sorong op de rol. En Sorong eigenlijk alleen maar om een goede retourverbinding te krijgen naar Bali, want aan die plaats heb ik geen sweet memories.
Daarna ga ik op de solo-tour door een ander deel van de archipel, n.l. van noord naar zuid dwars door Sulawesi en het uiterst westelijke deel van Java (Straat Sunda).
Ik hoop dit met de boot (Pelni) te kunnen doen. Afhankelijk natuurlijk van de vaarschema's en mogelijke vertragingen.
Ik heb al zo links en rechts vernomen dat plannen van dit laatste vanuit een bureaustoel makkelijker is dan de werkelijkheid.
Maar we zien wel, heb geen haast of last van luxe, en zal zo nu en dan, intelligente oplossingen moeten bedenken of moeten inspelen op de situatie ter plekke.
Orangelane zal het in die periode even met een andere bassist moeten doen.

Vriendelijke groet......
Roland Beerhorst
rolandhorst47@gmail.com
+31 6 20447326
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie