Lizzy Ginsel - een verdiende award

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Lizzy Ginsel - een verdiende award

Bericht door webmaster »

Ontvangen van Lizzy Ginsel uit Thailand:

ARTIKEL in Pattaya People van Colin de Jong

HUA HIN AWARD

Was al diverse keren uitgenodigd bij de Multiculturele Club Hua Hin die zijn maandelijkse meetings houdt in het Hilton hotel. Voelde mij deze keer verplicht om te gaan want had een fantastische medewerking van de Moeder Teresa uit HUA Hin Lizzy die mij heeft geholpen met het vinden van de zeldzame bloeddonor Negative B, via een oproep van een vluchtelingen organisatie, waar een 11 jarig meisje dringend een open hartoperatie moest ondergaan.
LG_001.jpg
LG_001.jpg (49.02 KiB) 3632 keer bekeken
Ik heb genoeg van dat spul en heb mijn LIFE Savings Award overgedragen aan de president van de MCC HUA Hin Lizzy, want zij heeft zich enorm ingezet voor het vinden van een donor.( Zie Foto) Ik was slechts de organisator en vond dat niet ik, maar Lizzy daar recht op had. Kwam diverse bekenden tegen uit de Pattaya tijd, en kwam ook niet onderuit mijn Elvis kunstje ondanks dat ik formeel ben gestopt live optredens, dan alleen nog voor grote Charity akties, en voor mijn Scholarship foundation. Met ruim 150 bezoekers en leden van vele nationaliteiten was het een bijzonder geslaagde Charity avond van Mother Teresa uit Hua Hin, die ook een speciale plaats heeft in mijn hart na vele succesvolle Charity akties in haar regio. Lizzy is van oorsprong een Indonesische-Ned. zangeres en heeft nog gewerkt met Rudy Carell in Duitsland.

http://www.youtube.com/watch?v=oDG7_s21 ... e=youtu.be
LG_002.jpg
LG_002.jpg (100.39 KiB) 3632 keer bekeken
LG_003.jpg
LG_003.jpg (94.22 KiB) 3632 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Lizzy Ginsel - een verdiende award

Bericht door webmaster »

BIJ DE AWARD-VERLEIHUNG V.D. PRINZESSIN SOAMSAWALI IN CHIANG MAI, WAS IK HELEMAAL NIET ZO GERÜHRT ALS TOEN COLIN DE JONG OVER M’N WERK VOOR DAT MEISJE SPRAK.

TOEN DACHT IK ALLEEN MAAR HOE WE KONDEN HELPEN, UUUUREN LANG ZOCHT IK ADRESSEN IN INTERNET EN HEB ZE ALLEMAAL AANGESCHREVEN.

JA, IK DACHT ERAAN HOE IK GESCHREEUWD EN GEHUILD HAD TOEN COLIN SCHREEF : WE HEBBEN ’T MEISJE GERED. MIJN THAI-BUURMAN KWAM KIJKEN WAT ER AAN DE HAND WAS.

NÉÉ, IK WAS NIET VERMOORD, HAD ALLEEN VAN BLIJDSCHAP GESCHREEUWD.

MAN MAN MAN, DIE COLIN KON ZO GEWELDIG RÜHREND PRATEN, IK WOU NET ZO COOL BLIJVEN ALS IN CHIANG MAI, MAAR DAT GING NIET.

2 AWARDS IN ÉÉN MAAND ?!?! HALLELUJA !! ZO SNEL KON IK DAT NIET VERWERKEN.

HI HI HI ... ICH DACHT NOCH : NÉÉ LIZZY, NIET HUILEN, WANT DAN ZIE JE ECHT OER LELIJK UIT. HM ... SO WHAT !


GREETS FROM HUA HIN,

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR !!

YOURS, LIZZY
LG_image004.jpg
LG_image004.jpg (22.52 KiB) 3632 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie