Reunies NNG

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Reunies NNG

Bericht door webmaster »

Van: webmaster Date: 10/11/2006 Time: 9:24:41 PM Het aantal reunies m.b.t. to NNG is nauwelijks te tellen. Het is toch wel opvallend dat allerlei groepen ex-NNG-ers steeds in verschillende samenstellingen voor verschillende NNG-onderwerpen samenkomen. Het zou wel eens interessant zijn om hiervan een overzicht te maken, met aanleiding/onderwerp, datum en aantal aanwezigen. We zien natuurlijk wel steeds veel dezelfde gezichten terug. Er zijn volgens mij geen andere groepen in de samenleving die zo'n reuniefrekwentie hebben. webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Reunies NNG

Bericht door Johnny Bruininga »

Het kan ook niet anders,Webmaster... wat je aan gezichten terug ziet wordt met het jaar minder.. wat wel leuke is dat meer jongeren de Nieuw-Guinea vlam verder uitdragen....over 20 jaar is de oudste 95..... gerekend vanuit mijn leeftijd....en mischien wel ouder..how knows.....
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Reunies NNG

Bericht door Jim Raat »

Nederlands Nieuw-Guinea is de specie die alle NNG-ers bindt, ongeacht waar zij zich op deze aardbol bevinden. Het feit dat deze groep langzaam kleiner wordt doordat velen ons ontvallen, maakt die samenhang sterker. De reünies zijn het enige waar deze NNG-ers zich onder elkaar als van ouds weer 'thuis' voelen.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Reunies NNG

Bericht door Johnny Bruininga »

Dit jaar komen ze zelfs helemaal uit Australie de Zg Down-Under en wij zijn er bij om hun welkom te heten..... hoop ik.
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Reunies NNG

Bericht door Jim Raat »

Johnny Bruininga schreef:Dit jaar komen ze zelfs helemaal uit Australie de Zg Down-Under en wij zijn er bij om hun welkom te heten..... hoop ik.
Enàk lo Pim!!
Nettie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 23:37
Locatie: Bathurst, NSW Australie

Re: Reunies NNG

Bericht door Nettie »

Jim Raat schreef:Enàk lo Pim!!
Hahaha, het is al zo vreselijk lang geleden, dat ik die uitroep gehoord heb! Hardstikke leuk!
Plaats reactie