Weeshuis PELANGI in ABEPURA en renovatie oude HBS-school

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Weeshuis PELANGI in ABEPURA en renovatie oude HBS-school

Bericht door webmaster »

Van Humphrey Trouerbach ontving ik het volgende bericht: Beste mensen, Meerdere keren ben ik door Radio/Omroep Rijswijk benaderd om wat te vertellen over de projecten in Papua. Na steeds de boot afgehouden te hebben is het er toch van gekomen en wel op donderdag 24 januari. Ik zit dan thuis en wordt gebeld; telefonisch kom ik dan rechtstreeks in de uitzending. Misschien zijn jullie wel benieuwd naar of geïnteresseerd in deze projecten (weeshuis en renovatie oude HBS-school). De (wees)kinderen in Papua kunnen onze steun heel goed gebruiken Al eerder was ik in het programma van Radio Ridderkerk geweest. Voor vragen kunnen jullie mij altijd benaderen. Liefst per email (humphreytr1@hotmail.com) of sms'je (06-22218134) Met vriendelijke groet Humphrey Trouerbach ________________________________________ From: majagu@hetnet.nl To: humphreytr1@hotmail.com Subject: Re: Weeshuis PELANGI in ABEPURA Date: Fri, 18 Jan 2013 16:18:27 +0100 Hi Humphrey, Sorry voor je zwager, ik hoop dat het hem beter gaat, ik wens jullie allen heel veel kracht en sterkte toe. ik bel je dus om 18.15 uur op Donderdag 24 Januari a..s. kun je mij nog even je telefoonnnr. opgeven, anders kan ik je niet bellen, of kom jezelf naar de Studio, aan de Spinetstraat 2 te Rijswijk? Laat je me dat nog even weten, de vragen die ik je zal stellen zijn over wat je me allemaal aan berichtgeving hebt toegestuurd, je zal zelf veel te vertellen hebben ja toch? De frequentie van Omroeprijswijk is 92.9 FM Kabel,Ether 105.9FM en voor de Rijswijkers ook via hun kabelkrant kanaal 45. Laat je me weten het hoe en wat? Als het telefonisch gaat, zal het gesprek niet al te lang duren, ongeveer, een 10 à 15 min. Mail je me nog voor je telefoonnr. of kom je naar de Studio? Tot mail se Hart.Groetjes Maud
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie