Indonesische vechtsport Pantjak Silat

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Indonesische vechtsport Pantjak Silat

Bericht door Johnny Bruininga »

http://manyang.drm.nl/Portals/10/ADGuru.jpg Hier Don Kessing een ouwe Manokwariaan...als ik het zo mag noemen Heeft in de Pantjak Silat zijn sporen verdient Op 30 Maart is er een grote Tanding van Hem in Wormer het is de moeite waard het te bezoeken.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Indonesische vechtsport Pantjak Silat

Bericht door webmaster »

Het heeft eigenlijk niets met Nieuw-Guinea van doen, maar om mijn vrienden Johnny Bruininga en Don Kessing een plezier te doen plaats ik de poster toch maar. Een hele mooie poster in elk geval. En in elk geval toch weer een leuk uitje, dansen en lekker eten, dus wie weet hoeveel NNG-ers daar toch nog op af komen. Feest op 5 april, een weekje later dan Johnny aankondigde:
feest flyer anderen.jpg
feest flyer anderen.jpg (163.62 KiB) 4001 keer bekeken
webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Indonesische vechtsport Pantjak Silat

Bericht door Johnny Bruininga »

Dank je wel Webmaster.. het heeft zeker te maken met NG...want de orginisatie berust echt bij een Manokwariaan en de meeste komen uit Nieuw-Guinea. Maar zeer bedankt voor de DUBBELLE aandacht Hiervoor ! ps Ik wist het niet.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Indonesische vechtsport Pantjak Silat

Bericht door Johnny Bruininga »

Vandaag ook een zeer bijzonder dag.. 29 Februari 2008.. dat mag ook vermeld worden want over 4 jaar kunnen we het weer beleven.. als het mij mag overkomen.....
Angel2.gif
Angel2.gif (68.27 KiB) 3985 keer bekeken
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Indonesische vechtsport Pantjak Silat

Bericht door Jim Raat »

Webmaster: Feest op 5 april, een weekje later dan Johnny aankondigde: Paatje John bedoelde de grote Tanding van Don Kessing op 30 maart webmaster. Bovendien werd op NNG door velen Pencak Silat en Kuntau beoefend. JR
Plaats reactie