Hollandia Kronersfeest 2 juni 2007.

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Jeffrey Pieroelie
Berichten: 3
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 22:14

Hollandia Kronersfeest 2 juni 2007.

Bericht door Jeffrey Pieroelie »

14-4-2007 Een feestelijke bijeenkomst in een tropische ambiance te Delft in restaurant Xotus - Maduratna. Om dit feest bij te wonen (alweer een Hollandia koempoelan)is aanmelden voor 1 mei 2007 noodzakelijk. Info te verkrijgen bij: Meity Scipio 070 3176867 Gerry
Joyce SJ
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 07:49

Re: Hollandia Kronersfeest 2 juni 2007.

Bericht door Joyce SJ »

Bij deze dan weer een kleine bijdrage van mijn hand om de gelegenheid te benutten een welgemeend compliment te geven aan het organisatie-team van de recent gehouden MULO-reunie in Xotus, Delft (zaterdag 2 juni jl)! De dames Joan Scipio, Gerry Monteiro en John Wagenmakers. Het was voor mij de eerste keer dat ik een MULO-reunie heb bezocht (het bekende tussen tafellaken en servetje-syndroom). Joan regiseerde met soepele maar strakke hand het verloop van de middag/avond, ondersteund door Gerry en John en het was gezelligheid troef, uiteraard mede door de ambiance van het groen bladerdak van het exotisch tuincentrum XOTUS in Delft. Even waande ik me terug in de bush-bush van dok V en de geuren van de voortreffelijke keuken brachten sterk de herinnering aan mijn eigen moeder's kookkunst terug. Kortom, een geslaagd en goed georganiseerd evenement, waarbij de meesten in een ontspannen sfeer met elkaar in gesprek waren/raakten en ook actief gebruik werd gemaakt van de dansvloer! De muzikale omlijsting paste ook geheel in het ontspannen sfeertje, "...als maar geeft geluid ...", heel flexibel ingaand op diverse verzoeknummertjes. Er was zelfs een "guest singer" die met de nostalgie van de jaren 60 tot en met heden, de beentjes van menigeen (inclusief mijzelf en si Tango Freek) op de vloer wist te brengen. Bedankt hiervoor Joan, Gerry en John, ik heb ervan genoten! Pee-esjes: de tjendol was overheerlijk....... Joyce Schaule Jullens
Peter Arends
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 21:37

Re: Hollandia Kronersfeest 2 juni 2007.

Bericht door Peter Arends »

8-6-2007 1:51:20 Hé Joyce, wat leuk weer eens zo'n leuk verslagje van je te lezen. Als ik 't me goed herinner zag ik jouw berichtjes toch wel eens eerder op een ander forum. Neem me niet kwalijk als ik 't mis heb, maar was jij niet de dochter van de vroegere 'Sinterklaas' van Hollandia ? Met vr.gr, Peter Arends
Plaats reactie