Reactie op Vogelkopreunie Lisse 12-06-2010

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Reactie op Vogelkopreunie Lisse 12-06-2010

Bericht door webmaster »

Van Roy Hendriks ontving ik per email de volgende reactie op de Vogekopreunie in Lisse van gisteren: Het was niet zo enorm druk bezocht als andere jaren, maar het was er wel redelijk gevuld en heel erg gezellig met veel warme oude herinneringen, alsof de familie uit de kolonie na jaren weer bij elkaar terug was. En er was uiteraard een goede catering met lekker maaltijden en lekkere snacks, die aan het einde van de dag geheel uitverkocht was. Ik heb daar in ieder geval veel oude bekenden ontmoet, waarvan ik menigeen, eerlijk gezegd, op straat niet meer herkend zou hebben. Wie ik ontmoet heb waren de gebroeders Eschweiler (die het vroeger als jongens nog wel eens aan de stok hadden met de Kloethjes), de zusjes Quilettes (van Winnie Q), de oudste broer (Ernst) van Eline Wiersma, Erick Butter, Arie KettingOlivier, Robby Heiden, Benny Braam, Frans Lapré Hans Pötcher, Ferry en Kobus Donleben, Boetje v/d Berg(Lijtsman), Herman en Hans v.Zanten, Norma Schagen, Helen Jackson, Grace Ruitenbach, Nick Cornelissen, gebroeders en zusje Rooyen, gebr. Lucier, Lex Bounin, Ranny Herklots, Els Coenraad, Elias ten Veen, Hanny Klooster, Anneke Hout, Ine Bück, Josje Benjamins, Roos Pieters (weduwe van Otto) en nog meer uit Manokwari. Groetjes, Roy Hendrik Naschrift webmasteer: De reünie was inderdaad wat minder druk bezocht dan vorig jaar. Een paar aanwijsbare oorzaken:
  • op dezelfde dag de Xotus-reünie, waar een aantal mensen aanwezig waren die vorig jaar in Lisse waren voetbal wereldkampioenschap vorig jaar de introductie van het boek van Dennis Kloeth, die alleen al een hele clan had meegenomen.
Maar het was inderdaad heel gezellig en je kon gemakkelijk met iedereen contact leggen.
Plaats reactie