Fak-Fak-reunie 25 oktober 2008 in Helmond

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Jos vd Konijnenberg
Berichten: 6
Lid geworden op: za 12 apr 2008, 15:23

Fak-Fak-reunie 25 oktober 2008 in Helmond

Bericht door Jos vd Konijnenberg »

Ieder jaar wordt in Helmond een reünie georganiseerd voor mariniers + partners die in Fakfak hebben gediend. De laatste jaren melden zich steeds meer mensen aan die een of andere band met marinemensen hadden of hun Fakfak-gevoelens willen delen. De reünie wordt gehouden op Zaterdag 25 Oktober op de banen van handboogschutterij "Houts Welvaren". Mocht u Fakfak-marinemensen kennen en zich niet aangemeld hebben als veteraan, dan graag bericht. Van Fakfak heb ik veel gegevens van toen en nu (zes keer teruggeweest) H.Gr. Jos van de deKonijnenberg tel 0492-534102 (18.00 uur)
hildebrand muller
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 12 sep 2008, 18:54

Re: Fak-Fak-reunie 25 oktober 2008 in Helmond

Bericht door hildebrand muller »

Hallo Weet helemaal niet of er nog iemand is die ons, mijn man en ik hebben gekend, Wij hebben gewoond naast de Fam Usman (restaurant)eerder in een hutje aan zee, achter een grote winkel ,later is het een soort hotel/motel geworden Wij hebben veel en geregeld marine jongens op bezoek gehad, Namen moet je bij mij niet zijn maar veel gezichten zal ik nog wel herkennen, mijn man weet veel meer en was in FakFak veel bezig met de bouw voor de missie in de sungai Wij mijn kinderen en ik zijn een week geleden terug gekomen uit Fakfak we hebben er 4 dagen door gebracht nog enkele mensen ontmoet maar helaas veel zijn overleden, Als het mogelijk is dan wil ik zeker op de FakFak reunie komen in Oct 2008 Deze site heb ik bij toeval gevonden hoop dat er nog mensen zijn die me iets meer over FakFak enz: kunnen vertellen, ben zeker van plan nog terug te gaan met vr gr oma hildebrand (zoals iedereen mij noemt)
plante
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 20 okt 2008, 21:21

Re: Fak-Fak-reunie 25 oktober 2008 in Helmond

Bericht door plante »

Geachte mevrouw Hildebrand, Mijn naam is Ad Plante, zoon van Jan en Jannie Plante en hebben in Fakfak gewoond, uw dochter Inge of Ingrid, het is alweer zolang geleden, zat bij mij in de klas op de OLS. Ik heb het voornemen om naar de reunie te gaan te meer omdat Jos vd Konijnenberg vroeger bij ons thuis is geweest en recentelijk ons gevonden heeft. Ik heb een lang gesprek gehad met hem over de telefoon en dan wordt het wel tijd om eens te gaan. In de tussenliggende tijd heb ik nog twee schoolgenoten gevonden, Albert Posthuma, zoon van de PTT ambtenaar en Paul Winia zoon van de resident. Graag tot ziens in Helmond Ad Plante
Plaats reactie