Gezocht: familie Syaranhmual uit Merauke

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
T Reith
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 19:15

Gezocht: familie Syaranhmual uit Merauke

Bericht door T Reith »

Namens een bekende van mij zoek ik naar familie of bekenden. Misschien is er iemand die ons kan helpen. Alex Augustinus Syaranhmual is in 1953 geboren in Merauke Nieuw Guinea. Toen hij 9 was, rond 1962, kwam hij naar nederland, Ruinerwold. Zijn vader heet Matthijs, moeder Mahortie, zus Dolly, broer Herman, broer Justus. Alex weet geen geboortedata van hen en ook geen adressen. Doordat de namen en de spelling ervan niet geheel zeker zijn is het zoeken erg moeilijk. Alex zou erg graag weten of er nog bekenden van hem hier in Nederland zijn. Elk bericht is welkom. Ook tips om op andere plaatsen te zoeken. Dhr. T.J. Reith
vonkies9
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 22 sep 2008, 16:51

Re: Gezocht: familie Syaranhmual uit Merauke

Bericht door vonkies9 »

Hallo, Ik weet niet of je fam Syaranuhmual al hebt gevonden, maar in iedergeval ken ik deze fam. wel. Ze hebben toen ook net als ik in Woonoord Ruinen gewoond. Waar ze nu wonen weet ik niet. Maar als je naar de reunie site gaat, daar vind je vast veel meer informatie. De laatste Merauke reunie was in Barneveld 2007 geweest. Ik wens je heel veel succes verder en hoop dat ik je een klein beetje bent geholpen met je zoek tocht. gr. Susan
Plaats reactie