Gezocht: Dicky de Winter

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Wenda Toers Bijns
Berichten: 4
Lid geworden op: do 04 sep 2008, 13:14

Re: Gezocht: Dicky de Winter

Bericht door Wenda Toers Bijns »

Hallo Max (MRoyvZ),

In antwoord op je vraag ja ik ben o.a. 1 van de dochers van de hr. Toers Bijns. Ik ben de jongste Wenda en ik heb nog een 5 jaar oudere zus nl. Sanny.
Ik hoorde dat je in Spanje woonde en ik woon nog steeds in Nederland. Ik weet niet hou oud je bent ik ben nu 66.
Ik kan je niet meer voor de geest halen misschien als ik een foto zie.
In ieder geval sukses met je zoektocht en tot horens, Groetjes Wenda
Wenda Toers Bijns
Berichten: 4
Lid geworden op: do 04 sep 2008, 13:14

Re: Gezocht: Dicky de Winter

Bericht door Wenda Toers Bijns »

Hoi Chris,

Ja wij hebben inderdaad in Merauke tegenover de tangsi gewoond en heb ook nog steeds kontakt met Annemie Moorrees en Rine Hillebrandt (haar vader was bij de RWD)
Tot een volgende reunie misschien. Groetjes Wenda
MRoyvZ.
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 30 okt 2013, 13:01

Re: Gezocht: Dicky de Winter

Bericht door MRoyvZ. »

Hallo Wenda,
Ja toc 8-) 8-) h wel leuk. Je oudere zus Sanny zal misschien nog wel herinneren dat wij in opleiding waren. Wij werden onder gebracht vlak achter de bushalte. Ik was een van de laatste samen met Jareis daar wij even voor de examens geelzucht kregen en in Hollandia-Binnen in het ziekenhuis werden opgenomen. Misschien zie wij elkaar nog wel bij de kumpulans .Komend jaar in Lisse zal ik er zeker naar toe gaan. Ik zou zeggen tot ziens , groetjes Max (ik ben 81). posting.php?mode=reply&f=3&t=846&sid=d5 ... f8545ddc1a#
Plaats reactie