Gezocht: Marthen Rumbiak uit Manokwari

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Gezocht: Marthen Rumbiak uit Manokwari

Bericht door webmaster »

Ik ben op zoek naar Marthen Rumbiak die ik in 1988 heb ontmoet te Manokwari. Ben hem uit het oog verloren laatste bericht hij zou naar Ransiki zijn gegaan. Is er een papua vriend in Nederland die mij misschien zou kunnen helpen. Graag hoor ik iets van u,hij had 2 dochters een daarvan droeg de naam meity. Vr. gr, klaas bakker.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Gezocht: Marthen Rumbiak uit Manokwari

Bericht door webmaster »

Van Daan ontving ik de volgende informatie: Marthen Rumbiak is vorig jaar overleden. Hij was een ex-militair. Had twee dochters waarvan er een (Meity) een paar jaar geleden is overleden. Zijn echtgenote woont nog in Ransiki met haar dochter die verpleegster is. webmaster Chris P. van der Klauw
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Gezocht: Marthen Rumbiak uit Manokwari

Bericht door webmaster »

Een adres heb ik niet maar we weten wel welk huis het is in Ransiki. De post hier is niet zoals in Nederland.. Ikzelf gebruik het adres van het ziekenhuis in Manokwari omdat mijn vrouw daar gewerkt heeft (nu met pensioen). Klaas zou eventueel de foto's naar dat adres sturen en dan zorg ik er voor dat het goed bezorgd wordt. Daan Bruigom
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Gezocht: Marthen Rumbiak uit Manokwari

Bericht door webmaster »

Yes, Christ. I knew him because he is my father friend in Indonesia Army after they guerrilla in Manokwari since 1965. I will tell his Daughter because Marthen Rumbiak has died in Ransiki on year 2008. Regards; John Anari Chairman WPLO URL: www.oppb.org www.oppb.webs.com
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie