Wie kent de familie JALHAIF???JALHAIJ????JALHAY????

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Wie kent de familie JALHAIF???JALHAIJ????JALHAY????

Bericht door webmaster »

Ben mijn oude foto's aan het opruimen en of naar de eigenaars terug te zenden want als ik doodga dan komt alles op de grote hoop en pfff up in smoke. Ik ben in het bezit van een oude foto van een family JALHAIF ??? Weet niet meer of dit goed is gespeld maar zo stond het in mijn hele oude foto album. Er staan 2 ouders en 6 kinderen op. 5 meisjes en 1 jongen. De vader met een accordion, blijkbaar kan hij dit instrument bespelen. Ik denk dat ze ook uit Hollandia (Berg en Dal) komen, niet zeker, maar vraag me niet het "wie/wat/waar/hoe" want dat weet ik niet meer. Als jong meisje verdiepte ik me niet op familie-achtergronden. Vond het veel leuker als ze wilden spelen. Warm Aloha & keep in touch Eugenie
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Sentani1962
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 27 mei 2013, 03:50

Re: Wie kent de familie JALHAIF???JALHAIJ????JALHAY????

Bericht door Sentani1962 »

Hallo Eugene, Ik ben de jongen op de foto. Ronny Jalhaij en op de foto zag je mijn ouders en mijn 5 zusjes. Ben nooit in het bezit gekomen van die foto\s. Wel herinnerde ik dat iemand die foto had genomen. Ik denk zelf dat het in Hollandia/Binnen was *Biak straat . Hebben daar maar iets meer dan een 1 jaar gewoond en in 1962 naar Nederland vertrokken. Wel hebben we enkele jaren in Sentani gewoond. Ik wil ook graag je achternaam weten. Misschien ken ik of e e n van mijn zussen je wel. Alvast bedankt Met vriendelijk groet, Ron, cwrjalhaij@yahoo.co.uk
Plaats reactie