Wie kent Ed van der Pool? (Squadron 321? 1962 Biak)

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Wie kent Ed van der Pool? (Squadron 321? 1962 Biak)

Bericht door webmaster »

Wij, de Fam. E.A.G.E. van der Pool hebben op Biak gewoond. Mijn vader Ed was, dacht ik, bij squadron 321? Hij gaf Judo aan ong. 100 pers. op Biak. Wie kent hem nog? Hij wordt 84 jaar en traint nog elke dag! Mijn zus Manon is van 7-2-1957. Wij vertrokken met mijn moeder Alida (Lidy of Lida) naar Biak waar Belinda in 1962 is geboren in het Militair hospitaal. Wij vertrokken enige maanden later en verbleven eerst in Den Haag en later aan de Scheveningen boulevard. Kort erna naar Katwijk, daarop naar Den Helder en Lisse. Mijn vader moest nog 9 maanden op Biak blijven. Ik herinner mij o.a. een luchtalarm waarbij alle kinderen snel onder de schoolbankjes moesten gaan zitten, een bezoek op een duikboot en aan een Papoea huisje op palen boven het water. We hebben veel dia’s en foto’s . Met vriendelijke groet, Romy van der Pool
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
factopti
Berichten: 2
Lid geworden op: do 10 jan 2013, 14:56

Re: Wie kent Ed van der Pool? (Squadron 321? 1962 Biak)

Bericht door factopti »

Heb toevallig net een opsporingsbericht van Ed geplaatst. Ik wil hem graag nog eens de hand drukken en hem bedanken! Als ik zijn adres mag, héél erg graag! Ben hiervoor te bereiken onder judo@nulon.be . Alvast héél veel bedankt! John van Haeften Noordwijk aan Zee.
Plaats reactie