Ara Sassen zoekt Magda Bloemhard v.Hollandia Binnen

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
ajsassen
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 23 jan 2011, 07:55

Ara Sassen zoekt Magda Bloemhard v.Hollandia Binnen

Bericht door ajsassen »

Hi, ik zoek Magda Bloemhard, ik hope dat ik je naam goed hebt gespeld. Je hebt met mij samen gezeten op de lagere school in Hollandia Binnen (Kota Baroe). Wij hadden samen altijd veel lol. Weet jij je dat nog te herinneren? Ik woonde toen zeg maar schuin tegenover de school in de School straat, hoe kan het ook anders. Sorry, maar ik ben helemaal nog niet gewend met deze website. Ik vind het wel allemaal heel mooi , zorgvuldig en vooral erg knap gedaan moet ik zeggen. Vriendelijke groeten, Ara Sassen
cindy
Berichten: 1
Lid geworden op: di 05 apr 2011, 12:27

Re: Ara Sassen zoekt Magda Bloemhard v.Hollandia Binnen

Bericht door cindy »

Magda is mijn nicht en woont in Eindhoven. Ik weet niet of ik zomaar adres en tel.nr. mag geven. E-mail adres weet ik uit mijn hoofd niet. Haar zusje Inge staat wel op Hyves. Misschien dat je het via die weg kan doen? Succes
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Ara Sassen zoekt Magda Bloemhard v.Hollandia Binnen

Bericht door webmaster »

Hallo Chris, Ik zou je graag willen laten weten, dat ik Magda Bloemhard heb gevonden en inmiddels correspondeer ik met haar. Ik ben so blij, dat ik m'n oude classmate heb teruggevonden. Mijn oprechte dank daarvoor Chris. h. gr. en thanks again, Ara J. Sassen.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gesloten