ik zoek Ferry Montery, school friend van Hollandia Binnen

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
ajsassen
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 23 jan 2011, 07:55

ik zoek Ferry Montery, school friend van Hollandia Binnen

Bericht door ajsassen »

ik Ara Sassen, zoek Ferry Montery, schoolfriend van Hollandia Binnen.
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: ik zoek Ferry Montery, school friend van Hollandia Binne

Bericht door Humphrey »

Hallo Ara, ben jij familie van Wim Sassen? Met hem heb ik op de lagere school in de Schoolstraat in Kota Baroe gezeten. En volgens mij woonde de familie Sassen in de Schoolstraat tegenover familie Harmsen. Ook herinner ik me een Jerry Monteiro, die in Motorpool woonde. met vriendelijke groet. Humphrey Trouerbqach
ajsassen
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 23 jan 2011, 07:55

Re: ik zoek Ferry Montery, school friend van Hollandia Binne

Bericht door ajsassen »

Humphrey schreef:Hallo Ara, ben jij familie van Wim Sassen? Met hem heb ik op de lagere school in de Schoolstraat in Kota Baroe gezeten. En volgens mij woonde de familie Sassen in de Schoolstraat tegenover familie Harmsen. Ook herinner ik me een Jerry Monteiro, die in Motorpool woonde. met vriendelijke groet. Humphrey Trouerbqach
Hi Humphrey, sorry, voor deze late email. Ik had na wat drukke tijden helemaal vergeten om op deze website te kijken. Erg he? Ja inderdaad, ben ik een zusje van Wim Sassen en ja we hebben gewoond op de school st. in Kota Baroe. Maar jij hebt het over een Jerry Monteiro, now dat kan ook hoor. Ik dacht dat hij Ferry Montery hete, maar ik kan me ook vergissen. Denk jij dat Jerry meer jou en Wim's leeftijd heeft, of mijn leeftijd? Ik ben van 1951 en Wim van 1947. Zou je mij op mijn email address kunnen antwoorden? Mijn email is: araanthony@yahoo.com Bijvoorbaat dank voor je moeite, Humphrey. Met vriendelijke groeten, Ara J. Sassen. By the way, Wim zit nog in Ned. en ik zit in het land van "DOWN UNDER" Australia.
Plaats reactie