Mijn naam is Buddy Schultz. ik zoek familie

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Mijn naam is Buddy Schultz. ik zoek familie

Bericht door webmaster »

Mijn naam is Buddy Schultz. Ben geboren in Hollandia-Binnen daarna verhuisd naar Biak. Nou ben ik heel nieuwsgierig of hier mensen bij zijn die wellicht mijn ouders nog kennen en meegemaakt hebben. Als u ze kent laat mij iets van u horen. Mijn ouders heten Ab Schultz en Maud Schultz-Abbink Vriendelijke groet, Buddy Schultz
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
gabykater
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 09:52

Re: Mijn naam is Buddy Schultz. ik zoek familie

Bericht door gabykater »

Dag Buddy, Tot 1960 heb ik op Biak gewoond aan de Hortensiaweg. Onze achterburen heetten Schultz. Een gezin met veel jongens, waar mijn zusje en ik veel kattekwaad mee uithaalden. Zoals tijdens de (verplichte) siesta in de Matuaboom klimmen die op ons erf stond. Veel meer herinner ik me niet. Mijn 3 jaar jongere zusje Ilse, kan zich veel meer uit die tijd op NNG herinneren. Mocht je een van DIE jongens Schultz aijn en meer willen weten, dan hoor ik het wel. Groet, Gaby Kater
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Mijn naam is Buddy Schultz. ik zoek familie

Bericht door webmaster »

Dag Buddy, ik ken je niet, dus ben ik geen familie of bekende van je, maar ik vind het wel leuk om mijn naamgenoot een berichtje te sturen, Wat we ook en wel gemeen hebben is dat ik aan de Panteiweg in Hollandia-Binnen heb gewoond, en misschien hebben we wel op dezelfde lagere school gezeten. Laat wat van je horen, Bud, (en vroeger heette ik +dy) Grüwel
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Norman Franken
Berichten: 15
Lid geworden op: di 12 feb 2008, 15:23

Re: Mijn naam is Buddy Schultz. ik zoek familie

Bericht door Norman Franken »

Beste Buddy, eveneens ben ik uit Hollandia Binnen afkomstig en heb dicht bij de Biakstraat gewoond. Wij woonden daar vanaf 1949. Ik kan mij jouw naam niet herinneren. Hoe oud was jij toen jij naar Biak ging? Norman Franken
Guuslapre
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 feb 2011, 23:37

Re: Mijn naam is Buddy Schultz. ik zoek familie

Bericht door Guuslapre »

Hoi Buddy, Ik ben Guus lapre. Wij zijn ongeveer van de zelfde leeftijd. We hebben heel vaak met elkaar gespeeld. Ik noemde je moeder en vader tante en oom. Mijn vader en moeder zijn in 2003 en 2004 helaas overleden want die wisten heel veel over je ouders te vertellen. Wij hebben in Biak, manokwari en Hollandia gewoond. Volgens mij zijn we ook met dezelfde vlucht terug gegaan vanuit Hollandia naar nederland waar we in Wezep (kazerne ) opgevangen zijn. We gingen toen door naar makkum. Weet je wat het rare van het hele verhaal is. Ik kreeg jouw naam afgelopen donderdag plotseling in mijn gedachten door terwijl ik nog half sliep en gisteren keek ik op de site en zag toen jouw oproep. Wat een toeval tenminste als dit toeval is. Mijn mail is glapre@hotmail.com. Ik woon nu in Ridderkerk.Volgens mij gingen jullie toen naar Dordrecht. Het is jammer dat de contacten hier in nederland een beetje verwaterd zijn met z'on rijk en inspirerend verleden in een heel mooi land. Met zulke mooie mensen. Daarom hebben wij sinds de dood van mijn vader elk jaar een soort vrienden/familie dag die we in een zaal organiseren. De bedoeling is dat we elkaar dan weer zien en een bijpraten. Hoor van je, Guus
harrold
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 10:42

Re: Mijn naam is Buddy Schultz. ik zoek familie

Bericht door harrold »

hallo Buddy, ben jij die jongen die met je familie op de regentesselaan in Den Haag heb gewoond,ik had daar met een Buddy Schultz gespeeld we waren zo 'n 10-13 jaar oud geloof ik,mijn oom Piet Blondeel timmerman kon jou familie hij was zelf een DETA jongen. ben benieuwd of jij die Buddy bent.??? groeten van Harrold Etty..
Plaats reactie