Wie kende mijn vader Nono Breuer en Moeder Winnie Wetterman

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Juan Breuer
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 30 jan 2011, 15:00

Wie kende mijn vader Nono Breuer en Moeder Winnie Wetterman

Bericht door Juan Breuer »

Mijn naam is Juan Breuer, 1 na oudste zoon van Nono Breuer en Winnie Wetterman. Ik ben 51 jaar, geboren te hollandia, en ben op zoek naar mensen die mijn vader en moeder gekend hebben. Van de vele verhalen van mijn ouders heb ik plaatsen als DOK5, Ifar, FAk fak, Hollandia Haven, Biak vele malen gehoord en neem dus aan dat er toch mensen zijn op die vele plaatsen die mijn ouder gekend hebben. Mijn moeder is is nog in leven, helaas is mijn vader in 1979 in Londen overleden. Families die mijn ouders gekend hebben zijn o.a. Familie Baier, Ferdinandus, van dam, en Ruchtie. Wellicht nog andere familes. Ben met mijn gezin op de 14e Mei ook van de partij op de reunie in de Bilt, wellicht komen we oude vrienden, kennissen tegen van Pa en Ma. Hoop op wat reacties, Juan.
shirley14
Berichten: 7
Lid geworden op: do 11 aug 2011, 18:02

Re: Wie kende mijn vader Nono Breuer en Moeder Winnie Wette

Bericht door shirley14 »

Beste Juan, Ik ben een nicht van Rozanno en Marcel Ruchtie, de eerste twee zonen van je moeder uit het huwelijk met Fred Ruchtie. Als je meer wilt weten, hoor ik wel van je. Groet, Shirley van Velthoven shirley14@zonnet.nl
Plaats reactie