Foto's van het strand van Base G

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Foto's van het strand van Base G

Bericht door webmaster »

Van «Bob Geijsen» ontving ik het onderstaande bericht: Zou iemand mij aan foto\'s kunnen helpen van het strand van Base G.Heb op Base G gewoond van 1946 tot 1951 We zwommen dagelijks bij het grote golven strand(zo werd het toen genoemd) Pa zat bij de politie. Bvb mijn hartelijke dank. Bob Geijsen.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Foto's van het strand van Base G

Bericht door webmaster »

Bob ik kreeg met kerst een prachtige serie foto's in een pps-bestand toegestuurd van Ine en Frits Altman. Ik zal je die toesturen. mvrgr. Chris van der Klauw webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Eric
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 24 feb 2010, 22:55

Re: Foto's van het strand van Base G

Bericht door Eric »

Beste Chris, Ik ben vaak in Hollandia, de afgelopen jaren 2 keer per jaar. Ik heb ook nog wat Base-G foto's en van het strand naast Base-G. Pasir dua strand. Ik ben dit jaar ook weer in Hollandia. Mijn kameraad woont nog steeds in Base-G. Zijn vader werkte daar ook bij de politie in Base-G. Als je wat foto's wilt van dit strand, dan kan je me altijd een e-mail sturen. Stuur je dit door naar Bob Geijsen. Mvg Eric van Gurchom egurchom@zeelandnet.nl
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Foto's van het strand van Base G

Bericht door webmaster »

Geachte Hr: van Gurchom, heel veel dank voor de film over Hollandia en Base "G". Voor mij een onvergetelijke tijd uit mijn jeugd. Uit die tijd heb ik helemaal geen foto's en elke foto of film is welkom. Nogmaals bedankt. Mvg:Bob Geijsen.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Rob Schulze
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 07:28

Re: Foto's van het strand van Base G

Bericht door Rob Schulze »

Hai Bob Een beetje late reactie, maar ik heb wel foto's van Base G 2007(powerp.) en oude filmpjes in klein formaat maken is ook mogelijk(kost wel meer tijd). Als je nog geinteresseerd bent, laat het weten. Stuur ik het via de webmaster of mail . Groet Rob
Boled
Berichten: 4
Lid geworden op: do 08 apr 2010, 14:56

Re: Foto's van het strand van Base G

Bericht door Boled »

Hi Bob, nog zo'n late reactie. Maar liever laat dan nooit, toch? Uit de periode '50-'53 heb ik wel foto's van Base G. Geef mij aan hoe je het zou willen ontvangen. Ik geef je hierbij wat voorstellen. - Persoonlijk op je email account, via de Webmaster, via de reguliere post of anderszins? - Wil je de (ingescande) foto's met hoge resolutie 'as it is' ontvangen? - Wil je dat in een PPS bestand ontvangen? - Wil je dat als (aantrekkelijke) diashow + de ingescande, hoge resolutie foto's op DVD ontvangen? Of eventueel als een groot bestand op je email account? Je roept maar! Overigens, ik wacht even je antwoord, cq. reactie, af. Want ik heb die zwart/wit foto's nog niet ingescand of bewerkt. Met vriendelijke groet, Ruud H. (Nickname: Boled)
Plaats reactie