Biak ex-politieman Johan van der Elst

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Biak ex-politieman Johan van der Elst

Bericht door webmaster »

Hallo, mijn naam is Frank van der Elst en ben geboren op Biak in 1955, Mijn vraag aan u is, heeft u mijn vader Johan van der Elst (politie-Biak) ook nog gekend?? Hij leeft nog en is inmiddels nu 87 jaar. Ik hoor graag van U. met vriendelijke groet Frank van der Elst Ik was toevallig op uw site gekomen omdat mijn plan is om in Januari naar Biak te gaan. Sinds 1 november ben ik met pensioen en mijn wens was altijd al om ooit nog eens naar mijn geboorteplaats terug te gaan zeker ik nu uitgewerkt ben. Ik ben 30 jaar brandweerman in Amsterdam geweest en behoor tot een van de gelukkigen die op zijn 55e kon stoppen maar dit even terzijde. Wat mijn vader betreft was hij nooit zo'n reünieganger maar thuis praatte hij er altijd vol passie over zijn leven als politieman in Nieuw Guinea vandaar dat ik reageerde of iemand mijn vader daar ook heeft gekend. Het lijkt me ook leuk als u een oproep wil doen op uw prikbord zodat ik mijn vader op zijn oude dag een beetje kan verrassen. Ik hoor graag van U Groet Frank
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Biak ex-politieman Johan van der Elst

Bericht door webmaster »

Chris, Johan van der Elst ken ik persoonlijk ook Antoy kent hem uit haar jeugd. Hij was toen Hoofdagent van Politie in Seroei en diende toen onder Inspecteur van Politie Willy Nelwan. Groetjes. Guus.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie