opsporing verzocht: Mieke Jochems Biak 1960-1962

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Bert
Berichten: 1
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 12:08

opsporing verzocht: Mieke Jochems Biak 1960-1962

Bericht door Bert »

Bert Mollet, Zoekt naar Mieke Jochems Biak 1960-1962, Ik zat bij de Luchtmacht op Mokmer. Benny Sigarlaky, Tonny Voorneman etc. Laatste bericht van Mieke was in 1963 uit Utrecht. Stond op vertrek naar Australië.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: opsporing verzocht: Mieke Jochems Biak 1960-1962

Bericht door webmaster »

Van Roy Kneefel ontving ik het volgend bericht: Betreft opsporing verzocht: Mieke Jochems, een meisje uit Biak. De Fam. Jochems verbleef in 1964 in de Meijerij te Soesterberg. Andere families in dit pension: fam. Kneefel, fam. Dessauvagie. De Jochems waren blanke indischen, minstens 3 dochters waarvan oudste twee Mieke en Gerda heetten, toen resp. 17 en 15 jaar oud. Ze waren van plan om naar Australië te gaan. Ze zijn daar niet lang gebleven want vader Jochems overleed bij aankomst.. Teruggekeerd in Holland niets meer van hun vernomen. Er was eentje, Gerda, die misschien in Dronten gewoond heeft. Mijn zus Meity trok altijd met Mieke en Gerda op. Gerda had vaak kwajongensstreken. Wel sneu voor hun dat Pa Jochems kort na aankomst in Australië overleed. Groet, Roy Kneefel
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: opsporing verzocht: Mieke Jochems Biak 1960-1962

Bericht door webmaster »

Van Bert Mollet ontving ik het volgende bericht: Bedankt !, door jullie toe doen en inbreng, heb ik inmiddels sinds een kleine halve eeuw kontakt gevonden met Mieke Jochems uit Biak 1961. Woont in Australie. Groet Bert Mollet
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: opsporing verzocht: Mieke Jochems Biak 1960-1962

Bericht door webmaster »

Sterker nog: Mieke Jochems is inmiddels Mevr. Mollet en is vanuit Australië nu weer naar Nederland gekomen. webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie