Gezocht: Inge Stofberg

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Gezocht: Inge Stofberg

Bericht door webmaster »

24-10-2007 14:46:56 Ik ben al jaren op zoek naar een vriendin uit Biak, genaamd Inge Stofberg. Zij woonde in Biak (tot 1962)in de Hoofdstraat naast de bakkerij. De laatste keer dat ik contact met haar heb gehad (1964/1965) woonde ze in Brunssum (Limburg). Daarna heb ik haar uit het oog verloren. wie weet meer??? John Manuputty
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
manuputty
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 09:21

Re: Gezocht: Inge Stofberg

Bericht door manuputty »

Het lijkt wel of Inge van de wereldbol verdwenen is. Geen enkele reactie in bijna twee jaar tijd. Er moeten toch mensen zijn, die haar nog kennen en weten wat er met har gebeurd is. Ik hoop nog steeds op een reactie!
manuputty
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 09:21

Re: Gezocht: Inge Stofberg

Bericht door manuputty »

Eindelijk na zoveel jaren mijn vriendin Inge terug gevonden. Het is eigenlijk per toeval gebeurd. Haar dochter vond een oproep van mij bij de familiestamboom Stofberg en zo heb ik haar dus weer teruggevonden. Heb haar ook al telefonisch kunnen spreken. Het blijft een bijzondere ervaring. Deze zoektocht kan dus gesloten worden.
Gesloten