fam. van Groeningen Manokwari

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

fam. van Groeningen Manokwari

Bericht door webmaster »

Ben al enige jaren op zoek naar de fam. van Groeningen. Zij hadden in de jaren 60 een bakkerij op de Fanindieweg in Manokwari. Mocht iemand dit lezen en hen kennen, please contact me dan snel? Alvast dank Groetjes Ingrid Boers
effen044
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 11:18

Re: fam. van Groeningen Manokwari

Bericht door effen044 »

Beste Ingrid, Voor zo ver mij bekend is, is de familie van Groeningen in de jaren 60 geemigreerd naar Australie. Van Groeningen is in Manokwari getrouwd met de zuster van de heer van de Upwich. Dat laatste herinner ik me nog eind jaren 50. Succes met je zoektocht. Mocht het niet lukken, dan kun je alsnog Spoorloos inschakelen. Groetjes, Elias ten Veen
Marcel
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 24 mar 2008, 12:20

Re: fam. van Groeningen Manokwari

Bericht door Marcel »

Wellicht kan via deze link de vraag worden voorgelegd aan Frank van Groeningen. Er wordt een e-mail adres van hem vermeld ! http://www.latrobe.edu.au/lupa/individual.php?id=6 succes Marcel
John Boon
Berichten: 2
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 12:34

Re: fam. van Groeningen Manokwari

Bericht door John Boon »

In 1961-1962 werd ik door de KM als ziekenverpleger geplaatst bij het Korps Mariniers op de kazerne in Manokwari.Ik sliep zowel op de woonboten als op de kazerne.Met het INCO 41 en het PVK liep ik vele patrouilles en kwam ik op vele plaatsen in NNG(o.a.Biak.Sorong,Fak-Fak,Merauke en omstreken en op enkele Radja Ampat eilanden). De tijd dat ik geen patrouille liep verbleef ik op de kazerne in Manokwari. s’Middags ging ik dan vaak naar pasir putih of naar de kennissen die ik daar had.De familie van Kempen woonde achter het postkantoor en de familie van Groeningen hadden o.a een ijssalon op de Fanindiweg.Verder bakte meneer van Groeningen als bakker het brood voor de mariniers kazerne. Ik was bevriend met dochter Corrie van Groeningen.Ik ben benieuwd hoe het de familie van Groeningen is vergaan.Ik heb ooit gehoord dat Corrie waarschijnlijk met Benny Beets is getrouwd en met de hele familie van Groeningen naar Australie is geëmigreerd.Zeker weet ik het niet en daarom zou ik graag wat van ze horen.Wie weet wat van de familie al zou het maar een Emailadres zijn. John Dave Boon
Eekhout
Berichten: 3
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 22:44

Re: fam. van Groeningen Manokwari

Bericht door Eekhout »

Hallo Zijn jullie nog op zoek naar de familie van Groeningen, de bakker van Biak. Zij zijn geemigreerd naar Amerika. zij wonen in Santa Ana.. Ik ben nog steeds bevriend met de oudste dochter Mieke . Als je iets meer wil weten email mij dan maar even ja. Ben net terug van een reis naar Biak. het was geweldig om weer even terug te zijn. Lenne Eekhout emailadres lenne034d@hotmail.com
Plaats reactie