Wie kent Nederlands sprekende mensen in Doom?

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
Rosita Vermeulen
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 13 feb 2008, 12:56

Wie kent Nederlands sprekende mensen in Doom?

Bericht door Rosita Vermeulen »

30-6-2007 22:06:54 Hallo ik ben Rosita Schouw en ik ga in nov. voor de 2e maal naar Doom omdat ik daar in 1957 geboren ben ik wil graag ik contact komen aldaar met iemand die nederlands spreekt omdat ik opzoek ga naar ons oude huis Is er mischien iemand die me verder kan helpen?? groetjes Rosita Mevr.Rosita Vermeulen-Schouw
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Wie kent Nederlands sprekende mensen in Doom?

Bericht door webmaster »

3-7-2007 Hallo Rosita. Ik kan je wat namen geven van twee personen die in Sorong wonen. Adressen heb ik niet meer. Er is een Papoea, Benny Mandabajan, leraar op een middelbare school, die perfect Nederlands spreekt en als hij nog op Sorong woont een Indonesische man Mathias Rahajaan. Deze laatste heeft 17 jaar in Emmen gewoond. Als je de naam van Benny noemt zal men je zeker met hem in contact brengen, hij deed enkele jaren terug al iets op toeristisch gebied. Hopelijk heb je wat aan deze informatie. groeten Ton Ravestijn.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Richard Becking
Berichten: 2
Lid geworden op: za 16 feb 2008, 07:36

Re: Wie kent Nederlands sprekende mensen in Doom?

Bericht door Richard Becking »

1-10-2007 15:54:57 hallo Rosita Schouw, hoe gaat het ermee! ik ben Richard Becking en zou wel weer eens wat van jullie willen horen, hierbij m,n e-mail richardbekking@msn.com tot gauw, leuk om je terug gevonden te hebben!!! allemaal groetjes van Richard
Gesloten