Gezocht familie Braun uit IFAR

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Gezocht familie Braun uit IFAR

Bericht door webmaster »

Ben in 1956-57 in Hollandia in dienst geweest bij de Kon.Marine en in Ifar in de officiers -mess als personeel Driessen en Sgt.kok Munnik. Ben vaak bij de Familie Braun[ Bakker ]geweest. Ben nu 73 jaar en heb nog heimwee. Waar is fam Braun??? Dhr. A. van de Water
joy
Berichten: 8
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 23:16

Re: Gezocht familie Braun uit IFAR

Bericht door joy »

Beste meneer vd Water, De Brauntjes wonen bijna allemaal in Tilburg. Oom Willy en tante Clara zijn allebei overleden. Peggy Braun heeft in het gastenboek van deze site een reactie geplaatst. Eventueel kunt u, misschien via de webmaster, in contact komen met haar. Succes! Hartelijke groet, Joy
Peggy Braun
Berichten: 1
Lid geworden op: do 23 apr 2009, 13:16

Re: Gezocht familie Braun uit IFAR

Bericht door Peggy Braun »

Hallo mijnheer vd Water, Wat leuk dat ik Uw bericht hier lees, en op zoek bent naar mijn familie. Ik ben Peggy en dan moet U mij ook in die tijd wel al gekent hebben,want ik ben geboren in 1950. En wat ik van mijn vader weet is dat ik in het militair-veldhospitaal op IFAR geboren ben. Mijn vader zat toen die periode nog in dienst bij de KNIL,en heeft inderdaad hierna een groot bedrijf gehad. Hij was Brood-Banket-bakker,hiernaast nog een winkel waar je zoal alles kon kopen en ook had hij een Bar, waar dagelijks militairen ,marinemannen enz.een pilsje kwamen drinken,hapje eten enz. En ja,de kazernes waren als het ware rondom ons bedrijf.....zo ik het mij herinner en toen het schip vd KAREL DOORMAN binnen vaarde en ze aan wal mochten kwamen die mannen ook bij papa en mama op de zaak. Dit was een hele leuke tijd mag ik wel zeggen.Denk er nog regelmatig aan terug . In 1962 zijn wij met de boot{ Zuiderkruis} naar Nederland gekomen . Zelf heb ik kontact met twee militairen/marineman die papa en mama ook kennen van toen op IFAR, maar helaas moest ik hun ook vertellen dat papa in Okt. 2000 en mama in APRIL 2004 zijn overleden. En daar mail ik nu ook mee hoor. Bent U al eens een keer terug geweest naar voormalig NNG ? Jammer dat pap en mam er niet meer zijn en ik mis hun heel erg, Wilt U reageren,dan vind ik dat goed hoor. Hartelijke groet van Peggy Braun.
Gesloten