gezocht info fam. mandatjan

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
mo27
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 14:18

gezocht info fam. mandatjan

Bericht door mo27 »

hallo, ik ben op zoek naar iemand die informatie heeft of iemand kent van de familie mandatjan in manokwari. mijn moeder is geboren in manokwari in 1959(oskoeai mandatjan,dochter van esther en jacob mandatjan.) maar zij is als baby geadopteerd door de familie wolfs(nederlands) toen wonende in manokwari. mijn moeder word binnenkort 50 en weet nog bijna niks van haar familie daar,ik wil daar graag verandering in brengen. als er iemand is die iets weet dan hoor ik het graag. alvast bedankt. groetjes simone
effen044
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 11:18

Re: gezocht info fam. mandatjan

Bericht door effen044 »

Beste Simone, Je bericht omtrent je zoektocht naar de familie van je moeder, heb ik pas vandaag gelezen. Het lijkt wel een noodkreet van je. Het is niet moeilijk de Mandacan (Mandatjan-clan) te zoeken. Zij zijn heer en meester in Manokwari. De Bupati (burgemeester) is een zoon van één van de dorpshoofden van de familie. Ik kan je veel meer vertellen, maar het is misschien beter dat wij elkaar eens ontmoeten en verder overpraten.Wat vindt jij ervan? Groetjes, Eli P.S Ben zelf een anak Manokwari, niet daar geboren, wel in de 50-jaren opgegroeid. Ga binnenkort er weer naartoe. (Winter).
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: gezocht info fam. mandatjan

Bericht door webmaster »

Van Elias Effendi vernomen dat de zoektocht effectief is geweest. Na zijn reis naar Manokwari afgelopen maand heeft hij hun verslag uitgebracht met de daarbij behorende foto’s. Daarmee is dit item in feite afgesloten. webmaster.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie