wie kent de familie Vincentie uit NNG

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
nieuwguinea
Berichten: 2
Lid geworden op: do 23 okt 2008, 08:56

wie kent de familie Vincentie uit NNG

Bericht door nieuwguinea »

Mijn vader zou graag willen weten hoe het met de familie Vincentie gaat. Hij kent die familie uit de tijd dat hij in NNG zat. Mijn vader beschikt niet over internet, vandaar dat ik dit bericht voor hem plaats. Reacties op dit bericht geef ik aan hem door.
Gebruikersavatar
Jacky Knuijsting
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 19:41

Re: wie kent de familie Vincentie uit NNG

Bericht door Jacky Knuijsting »

Hallo, Ik ben Jacky Knuijsting en heb de familie Vincentie goed gekend. Eerst in NNG, daarna hebben we samen 2 jaar lang in een opvangpension in Overveen gezeten en daarna hebben we elkaar heel regelmatig gezien, of bij hun thuis of bij mijn ouders thuis. Ik kan me goed herinneren dat zij 2 kinderen hadden, Stanny en Raymond. Helaas na het overlijden van mijn vader ben ik deze familie uit het oog verloren. Maar hoe heet jouw vader, misschien zegt zijn naam ook wel wat. Mijn vader was in NNG directeur van de gevangenis en Meneer Vincentie heeft met mijn vader gewerkt. Ik heb je dus niet echt kunnen helpen, maar ik ga ook nog zoeken want nu ben ik zelf ook erg benieuwd hoe het met ze gaat. Succes
Plaats reactie