Gezocht: Hollandia-collega van Ella Baier- Wetterman

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
billy200
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 31 aug 2008, 13:06

Gezocht: Hollandia-collega van Ella Baier- Wetterman

Bericht door billy200 »

Tijdens de laatste Hollandia-reunie, op 10 Mei 2008, ben ik via mijn vader Wim Baier en mijn jongste halfzus, in contact gekomen met een mevrouw die in Hollandia heeft samengewerkt met mijn moeder, Ella Baier- Wetterman. Het moet rond mijn geboortejaar 1960 of iets eerder zijn geweest. Helaas is de naam van deze mevrouw mij ontschoten en ook mijn vader en halfzus weten haar naam niet meer te herinneren. Ook mijn oom en tante aan vaderskant en mijn tante aan moederskant hebben geen idee. Mijn moeder is in 2006 overleden. Graag zou ik opnieuw in contact komen met deze mevrouw. Zij zegt foto's te hebben met mijn moeder samen op kantoor in Hollandia. En ik heb veel foto's van mijn moeder, maar deze ontbreken volgens mij. Mocht u deze mevrouw zijn of denken deze mevrouw te kennen, dan verneem ik graag uw reactie. En ook mocht u iemand anders zijn, maar wel een leuke herinnering hebben met mijn moeder, Ella Baier- Wetterman dus, dan verneem ik evengoed graag van u. Omdat ik nieuw ben op deze West- Papua site, ben ik nog niet zo bekend met de navigatie en de mogelijkheden. Daarom geef ik hieronder mijn gegevens in geval u in contact met mij wil komen. Vriendelijke groet, Bill ( William, Rafael ) Baier Tapijtschelp 16 1112 DT DIEMEN Tel. 020- 4020918 / mobiel 06- 12498228 E-mail wrbaier200@hotmail.com ( De 3 laatste posities achter mijn naam zijn cijfers, oftewel tweehonderd )
Plaats reactie