Herinneringen gezocht over de familie Hageman uit Biak?

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Sinbad51
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 05 sep 2008, 11:41

Herinneringen gezocht over de familie Hageman uit Biak?

Bericht door Sinbad51 »

Beste NNG kenners, Mijn herinneringen uit mijn Biak tijd zijn erg magertjes. Ik denk dat een overschot aan informatie daar de reden voor is geweest. Ik ben van 1951 en was in '59 dus een ventje van 8 jaar, dat voor het eerst buiten de Veluwe kwam! Wij kwamen met de Karachi van de SMN op Biak aan. Mijn vader was daar al om "kwartier" te maken als ambtenaar bij het Boswezen. Wij woonden eerst op de "Rits" en later beneden naast de school. Wij waren dus mijn ouders Fok (overleden) en Els (alive and kikkin'), Piet 1951, Jacqueline 1953, Esther 1956 en Daniëlle 1961 (werd op Biak geboren). Ik heb nog vrij veel foto's uit die tijd en zal die proberen te publiceren op deze site. De familie Bob Vorstman (rantan?) en opaatje Manuputty zijn namen die in mijn geheugen op komen als ik aan die tijd terug denk. Ik vermoed, dat de lezers van dit Forum nog wel een paar bladzijden aan informatie voor me hebben. Dus bij deze en alvast bedankt. Chris bedankt voor de tip over deze site. Piet Hageman Terschelling.
Piet en Jacqueline
Piet en Jacqueline
611012 Biak Kakatoe Jacob eet pudding, Jacqueline Piet.jpg (100.57 KiB) 2644 keer bekeken
manuputty
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 09:21

Re: Herinneringen gezocht over de familie Hageman uit Biak?

Bericht door manuputty »

Hallo Piet, Je naam komt mij ergens wel bekend voor, maar ik kan je niet echt voor de geest halen. We moeten beslist bij elkaar op school gezeten hebben. Via via ben ik op een site terecht gekomen, waar een oproep werd gedaan om een Biak réünie te organiseren. Kijk maar eens op http://www.indisch4ever.weblog.nl En je kan je email en/of adres achterlaten voor een uitnodiging van die réunie. Wie weet zijn daar ex-Biakers, die iets over jou weten. Ik woonde aan de Prins Bernardweg (laan?), de straat waar de school ook aan lag. De afstand tussen mijn huis en de school zal 250 meter geweest zijn. Met vriendelijke groet, John Manuputty johnmanuputty@hotmail.com
Plaats reactie