volgend jaar naar nieuw guinea?

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

volgend jaar naar nieuw guinea?

Bericht door webmaster »

Ik ben Wim Gadella en verblijf al enige jaren in thailand.

Ik heb een vraag enwel deze

Heb jij enige informatie over een een vacantie volgend jaar naar nieuw guinea?

Ik heb daar gediend van 1960 tot 1962 anderhalf jaar.

Als kaju op de basis sorido en gevaren op de piet hein.

Ik ben nu 79 jaar en voel steeds meer dat ik dit land met zijn fijne bevolking weer eens terug wil zien als laatste wens met mijn thaise vrouw voor ongeveer 14 dagen, vanuit bangkok.

Ik ben zeer benieuwd naar de reiskosten verblijf in good hotel , waarvandaan ik dan een gids kan krijgen om het een en ander te zien zoals sorido en oude base waar ik heel veel naartoe heb gelopen voor bezoek rachel en maria, want de verpleegsters waren voor de officieren.

ook heb ik een half jaar op de waterbasis gewerkt met casper de papua.

Misschien zijn er leden die mij herinneren.


groetjes wim gadella.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Eekhout
Berichten: 3
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 22:44

Re: volgend jaar naar nieuw guinea?

Bericht door Eekhout »

Hallo Wim,
Je kan gerust naar Biak gaan.. Als alles goed gaat, ga ik volgend jaar rond april, mei naar Biak.. Er zijn daar genoeg mensen die je rond kunnen rijden.
Zelf heb ik vrienden daar, die je zouden kunnen gidsen.. Je zou mij tegen die tijd kunnen mailen. Het is daar nog steeds mooi.
Ik heb daar gewoond tot 1962/63? op de Havenweg, schuin tegenover het Gouvernements hotel. Dat heet nu anders. Het KLM hotel is okay.. zelf ga ik naar Intsia hotel
dat ligt achter het Radio gebouw van de RONG.. Mijn vader runde dat magazijn van hout opslag en dergelijke. Vanuit Thailand weet ik het niet.
Maar ik vlieg met Garuda of KLM.. naar Djakarta.. Van daaruit gaat s'avonds rond half 10 het vliegtuig naar Biak over Makassar naar Biak.. De vlucht naar Biak kost ongeveer 400 euro heen en terug... zit speling in.. kan 300 maar 450 zijn. Djakarta zo rond de 600/700 euro ; afhankelijk van het seizoen natuurlijk. .. hoop dat je hiermee eerst aan de slag kan. mvg Lenne Eekhout
Plaats reactie