David Wardenaar op zoek naar zijn familie

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

David Wardenaar op zoek naar zijn familie

Bericht door webmaster »

Dag allemaal, ik ben David Wardenaar en ben op zoek naar mijn familie.
Ik kom uit Manokwari en heb daar tot mijn 4de jaar gewoond.
Ik hoop dat jullie mij dan ook tips of advies kunnen geven waar ik moet zoeken naar mijn familie.

Dhr David Wardenaar
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Jack-Voogt
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 08:52

Re: David Wardenaar op zoek naar zijn familie

Bericht door Jack-Voogt »

Ik heb in Manokwari, in de wijk Sanggeng, gewoond. En daar woonde ook 'n familie Wardenaar. Ze hadden/hebben veel kinderen.
Toen wij in Augustus 1962 gedwongen naar Nederland vertrokken en daarna in 1964 in Amsterdam Buitenveldert kwamen te wonen,
zag ik tot mijn verbazing weer vele oud Manokwarianen in die zelfde buurt terug. Waaronder ook de familie Wardenaar.
Zij woonden toen in de straat "Crack-state". Maar verhuisden daarna naar een zijstraat die aan de A.J. Ernststraat lag. Ben helaas de
naam van die straat vergeten. In ieder geval in het deel tussen winkelcentrum Gelderlandplein en Vrije Universiteit in.
Er wonen daar nog wat Indo's en ze winkelen allemaal bij de AH in het winkelcentrum Gelderlandplein. Dat is tevens een soort van
kumpulan-plek voor hun.
Ik zou zo zeggen, plaats een oproep op het advertentiebord van de AH aldaar.
Of zoek in de Telefoongids, zowel op bedrijven als personen, op Wardenaar in Amsterdam. Wie weet ???
Veel succes.
Jukika
Berichten: 1
Lid geworden op: za 28 jun 2014, 12:23

Re: David Wardenaar op zoek naar zijn familie

Bericht door Jukika »

Ik ken een Oscar Wardenaar. Was een vriend van mijn vader. Hij woonde begin jaren vijftig op Ifar bij Hollandia. Zou misschien familie kunnen zijn.
JM Elbertsen
Berichten: 1
Lid geworden op: do 21 dec 2017, 09:29

Re: David Wardenaar op zoek naar zijn familie

Bericht door JM Elbertsen »

Beste David,
Jaren geleden heb ik Ron Wardenaar ontmoet in Groningen-Stad tijdens een gebedsavond.
Wij waren verzameld bij Stichting Evangelisch en Pastoraal Centrum Groningen, Patrijspoort 3, T. 050-5494141.
De oprichter daarvan , de heer Hendrik Jan van Mourik zal je meer over Ron Wardenaar kunnen vertellen.
Succes met je zoektocht en ((((((David)))))) een groet van Janneke.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: David Wardenaar op zoek naar zijn familie

Bericht door webmaster »

16-1-2018

Beste Chris,
Van Maurits Wardenaar (vriend/klasgenoot Manokwari/verre familie?) kreeg ik het bericht dat zijn broer Benny Wardenaar op 83 jarige leeftijd op 12 januari is overleden.
Onlangs is op 5 november zijn zus Jenny Wardenaar die getrouwd was met Karel Doppert overleden
De familie Wardenaar woonde in Manokwari in Wosi, de weg naar het vliegveld Rendani

Chris, groetjes en het allerbeste,
Roy Hendrik
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie