Is er iemand die weet wie de andere personen op de foto zijn

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Is er iemand die weet wie de andere personen op de foto zijn

Bericht door webmaster »

heijden-de-ridder_s.jpg
heijden-de-ridder_s.jpg (102.2 KiB) 3968 keer bekeken
Ik heb op de website indisch4ever een foto geplaatst van Willem Reinier Heyden/Heijden:
https://indisch4ever.files.wordpress.co ... ridder.jpg
Ik weet alleen van twee twee personen de namen: Willem Reinier en zijn echtgenote Henriëtte Heyden-de Ridder.
Het zijn de twee personen achteraan staand, die beiden hun handen op de schouders leggen van een ander persoon.
De mannelijke persoon is : Willem Reinier Heijden, de vrouwelijke persoon is: Henriëtte de Ridder ( zijn echtgenote)
Volgens horen zeggen is deze foto gemaakt in Hollandia (Nederlands Nieuw Guinea) in de zestiger jaren.
Wie zijn de andere personen ?
Is er iemand die weet wie de andere personen op de foto zijn ?
Willem Reinier is een oom van mij, een volle neef van wijlen mijn vader, die niet gekend hebt.
Hopende dat er iemand is, die hun gekend hebben.
Bij voorbaat dank ik u.
Met beleefde groet,
Ben Heijden.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Jill Otto
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 14:53

Re: Is er iemand die weet wie de andere personen op de foto

Bericht door Jill Otto »

De man die naast tante Jet staat in mijn vader Bert Pieplenbosch hij had een fotozaak foto studio Jilly en de vrouw links is mijn moeder met mijn broertje Bill op schoot de jongen ernaast is mijn broer Huib en zelf sta ik links van mijn moeder . Mijn naam is Jill Otto-Pieplenbosch de rest weet ik niet
Plaats reactie