Papoea Felicitatie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Papoea Felicitatie

Bericht door webmaster »

Van Carol Magermans:
Papoea PVK felicitatie.jpg
Papoea PVK felicitatie.jpg (133.45 KiB) 4866 keer bekeken
Bijgaand nog de afgedrukte felicitatiekaart van Terry Bukorpioper, de tekst spreekt voor zich. Dit artikel werd afgebeeld in ons Korpsblad Houwe Zo van het Korps Mariniers. Vandaag de checkpoint (veteranenblad) gekregen met ook een stukje en afgebeelde felicitatiekaart. vriendelijke groet, Carol Magermans Dat de Papoea's het Korps Mariniers nog niet zijn vergeten, blijkt wel uit een e-mail die de webmaster Carol Magermans van de veteranenwebsite www.mariniersnieuwguinea61-62.nl ontving. Vanuit het verre Vanuatu op de eilandengroep van de Republiek Vanuatu in de South Pacific, ontving ik eind november een e-mail in voortreffelijk Nederlands, van Terrianus Hans Bukorpioper. Of ik een door hem gemaakte felicitatiekaart t.g.v. het 345-jarig bestaan van het Korps Mariniers aan Generaal Rob Verkerk wilde overhandigen. Terry Bukorpioper, geboren en getogen op Biak, verbleef op Vanuatu met een vluchtelingen status, met het uiteindelijke doel om naar Australië te mogen emigreren. " Mijn vrouw Hiska en ik, Terrianus Hans Bukorpioper, wensen u vanuit het door de wereld vergeten volk en land West Papua: Wij wensen U allen, de strijdkrachten van het Koninkrijk der Nederlanden, de Nederlandse ex-militairen (veteranen) en in het bijzonder het Nederlandse Korps Mariniers die deze heel belangrijke dag kunnen vieren, EEN PLEZIERIGE 345 STE VERJAARDAG, BETERSCHAP EN STERKTE, in de hoede van de Here God. Lang Leve Nederland, Lang Leve de Nederlanders, en Lang Leve het Nederlandse Korps Mariniers. Vanuatu 8 december 2010, Terry Bukorpioper.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie